Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

X
Övr. Djur Jag har en hankanin på ca 8 år. Han är inte kastrerad och han är inomhuskanin. Jag brukar släppa ut honom minst 2 ggr per dag... och han...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: vego96
·
Övr. Djur Nu har jag haft Glenn och Percy en vecka drygt och det har visat sig att aven om bada ar blyga sa ar Glenn iaf nyfiken och tar mod till...
Svar
13
· Visningar
851
Senast: linslus
·
M
Övr. Djur Hej! Jag har två stycken honkaniner på ca ett halvår, jag har dem i samma bur och det fungerar bra så länge de är i buren men ute...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: Harmoni
·
Övr. Djur Jag har läst och hört man ska ha dvärghamstrar i flock, vilket jag nu inte har. Jag köpte min lille dvärg i en djuraffär i början av...
Svar
13
· Visningar
3 292
Senast: Soranto
·
Övr. Djur Har två akvariefrågor, som jag gärna skulle vilja ha åsikter om! Det ena är en idé jag fick om att sätta ihop ett mixat tetrastim på...
Svar
6
· Visningar
1 166
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Tänk! http://sydsvenskan.se/lund/article293906.ece Grisa- power!!!!!! Piggies Rule! Yeah! /KT
2 3
Svar
42
· Visningar
4 030
Senast: ginnies
·
Övr. Djur Jag ska ju så småningom skaffa mig en dvärghamster. Funderar dock på burlösning just nu. Går det att använda ett akvarium tros eller...
2
Svar
26
· Visningar
8 492
Senast: MikaTela
·
Lantbruksdjur I morse ringde min morsa. I lokaltidningen idag står att man upphittat en linderödssugga ett par mil härifrån och eftersom ingen ägare...
2
Svar
21
· Visningar
2 362
Senast: vego96
·
M
Övr. Djur Hej alla Undulatfans! Har inte sett någon riktig undulattråd här på buke.. så ja tänkte skapa en :angel: Syftet med tråden är att...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Maltise
·
Övr. Djur Var snäll (trodde jag) och tog med några torskfileér (som hade legat i frysen men med utgånget datum) till stallkatterna. Trodde det...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Itchie
·
Övr. Djur Min vän har lite bekymmer! Hon skaffade råtta i december. Då var råttan ohanterad och 5-6 månader gammal. Hon har försökt hitta info...
2
Svar
23
· Visningar
1 683
Senast: gul_zebra
·
P
Övr. Djur Nu är det djurtomt hemma igen efter att min lilla kanin dog förra veckan. Sitter och funderar lite på ett marsvin, men har kommit fram...
2
Svar
21
· Visningar
2 371
Senast: Marutt
·
Övr. Djur Är totalt okunnig vad det gäller sköldpaddor,men måste få veta,då en bekant på håll har skaffat sig en,och jag tycker inte det känns som...
Svar
5
· Visningar
5 465
Senast: movi
·
Övr. Djur Hejsan! Min lilla padda har gått i dvala. Kikade på henne igår och hon hade som "blod" på undersidan av skalet och lite bak, alltså...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur *Såå,vad anser ni i denna fråga? Jag fick stänga av då de visade bilderna av varg"slakten" från Ryssland,såå fruktansvärt..Lycktigtvis...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 261
Senast: Marutt
·
Övr. Djur Sverker, sobel, guldhamsterpojk: Nyvaken Tvättar sig Tvättar sig ännu mer :D Oh noes! Han upptäckte mig :eek: "Screw you creepo...
Svar
16
· Visningar
1 243
·
Övr. Djur Jag har fått in sniglar i mitt akvarium!! :eek: Har provat att handplocka dem men de kommer ideligen tillbaka!! :( Vad göra?? Har...
Svar
17
· Visningar
12 484
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Nu vill jag se era burar! :D Anders bur: Något tom just nu, han ratar allt utom sina älskade leksaker som pinglar och de ligger...
2
Svar
33
· Visningar
3 083
Senast: beppe400
·
Övr. Djur .. fraktar sin dvärghamster i en låda av tjock papp så gnager den hål i pappen och smiter iväg. Man blir väldigt förvånad när man...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Hejsan! Nu har jag ännu lite frågor angående tamråttor! 1. Dom skall ju ha kött ca 1-2 ggr/v, hurdant kött? Alltså rått eller stekt...
2
Svar
30
· Visningar
5 424
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar