Minigris på äldreboende!

Sv: Minigris på äldreboende!

Nä det kan du iofs inte veta men det kändes lite elakt eftersom jag svarade med ungefär samma svar som Eva som du hela tiden ifrågasatte och sedan när Eva kommer in så accepterar du pl+tsligen svaren....

/KT

Gjorde jag det?
Nej, jag tycker fortfarande inte att denne gris passar på det äldreboendet med de golven, och jag har inte sagt att jag tror att det bara är att gå en promensd, fast Eva kan det med sina grisar.

Jag tycker fortfarande det är fel, vad Eva än säger.
Däremot, orkar inte kolla, skrev jag något om att jag skulle ändra mitt ställningstagande om villkoren för grisen ändrades, om det framkom något annat.

Att jag höll med Eva var, om jag inte minns fel, eller skrev fel, att hennes grisar var ute vid rehabhem och fick komma in ibland?

Så, Dr Dolittle, jag vidhåller min klagan från början, fast du är lika duktig på gris!

Liknande trådar

Däggdjur Någon här som äger en minigris? Hur bor dom,inne eller ute? Jag har ett uthus där jag gissar att det hållts något slags djur, och jag...
Svar
1
· Visningar
1 083
Senast: McFlurry
·
N
Lantbruksdjur Hejsan! Vi ska flytta till gård till våren och funderingar att skaffa fler djur, har ploppat upp i huvudet på oss. Jag har läst en hel...
Svar
10
· Visningar
16 216
Senast: Naike
·
Övr. Djur Jag blev intervjuad på lokalradion idag.... om minigrisar. Vill ni höra inslaget kan man göra det en månad framåt på sk podradio. Gå...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Hazel
·
Övr. Hund än för varg? detta är andra hunden som attackeras i år på det området. skrylle är ett friluftsområde där det rör sig mycket människor...
Svar
19
· Visningar
1 770
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama