vad är det här?! BILD! Snabbt svar uppskattas!

Sv: vad är det här?! BILD! Snabbt svar uppskattas!

Hahaha, flyttad till avd. "Andra djur" :D Är det vi det?

En sådan hittade min bror under sin säng för något år sedan. Lite roligt med en skorpion, även om det inte är en riktigt skorpion.

Ja, den var väldigt liten, och aggressiv var den. Attans att faster släppe ut den

:D

Senast ändrad av en moderator:

Hör egentligen till ÄU, men inbillar mig att jag får bättre svar här. (förlåt ÄU :o) Syrran ( _buke_ ) hittade ett äckligt djur i sitt rum som vi aldrig sett förrut, så nu undrar vi vad tusan det är för något!

Vad sjutton är det här?!:crazy:

Vi har letat runt på internet en del, men inte hittat något.
ställde mig samma fråga första gången jag såg en sådan!
hade en till o med sparad mellan två tejpbitar på anslagstavlan innan jag visste vad det var.

Haha, jag har hittat två såna. Trodde det var någon sorts krabba. Tack för denna tråd, slipper jag undra!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 531
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 216
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
17
· Visningar
7 733
Senast: Lycan
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 678
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar