Bildtråd: Burar!

Sv: Bildtråd: Burar!

nej för att när jag gjorde mig av med mina sessor så ville jag inte för allt i världen att de skulle få byta ner sig i bur :p
så då fick den följa med!

Precis den heter Minifångst och kostar typ 19 kr på IKEA. Det är dock tre "fack" från början, så jag har klippt lite i min. Jag tyckte inte jag hade plats med hela...

Njae det såg ut som det hade blivit lite trångt. Får se om jag köper en sån också o klipper så det bara blir en våning.. Billig var den ju iaf ;)

Kolla vad långt jag har kommit på 2-3 dagar....En hylla ;)
Nä nu måste jag rappa på lite :p

12322388.jpg

Vad är det för trä du har? Ska bygga burar jag med, hade tänkt plywood men detta kanske är bättre? (Det är till kanin och marsvin) Vad kostar det?

:D

Ingen aning, så vitt jag vet så ser plywood alltid ut sådär. Du kanske har sett en spånskiva och yrat till det lite? Det är köpt på ByggMax.

Plywooden i högstadiet såg inte ut sådär :p Den var bara typ helt gråaktigt färgad, skittråkigt. Ditt däremot är snyggt ju :D

Jassådu ja det lät inte fint alls. Jo det ser ju ganska fräscht ut, med lite lack så blir det ännu bättre :)

är inte plywood utan OSB-skiva. har själv byggt ett burskåp på 3 lägenheter för mina marsvin
bur_klar.jpg

bur2.jpg

detta bygge är från början en ikea-hylla...kostat ca 3000 i material... ej inredda på bilderna, idag har de mer saker

Min chinchilla bur :p
burenframsida.jpg

Trä listerna ska målas, men det har inte blivit gjort på ca. ett år:angel:
insidanny.jpg

vad smart att göra ur ett sånt skåp, blev jätte fint!!<333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar