Vad är det här för nån orm?

Sv: Vad är det här för nån orm?

Jahah :p men om typ pappa går nära så rör den inte ens på sej :p

"ligger jag väldigt stilla ser ingen mig" tror våra svenska snokar kan spela döda också

Ormar är ju värmesökare och ligger gärna på varma platser, dvs där solen kommer åt. Nattetid är det nog både tryggare och varmare för dom under jord etc. I o m att ormen byter plats under dygnet så är den säkert fullt frisk och lever det liv som det är meningen att den ska.

Snokarna här på gården är också ganska orädda. Om man rör sig lugnt och tyst kan man stå bredvid dom utan att dom sticker iväg. Dom struntar även i hönsen.
Klampar man däremot fram så försvinner dom som en avlöning.

LIA

Wow, vilken häftig färg... :

Xenopeltis%20unicolor_24662336.jpg
[/QUOTE]

wow va cool :)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 890
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 138
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V