Sv: Ngn som såg farlig fritid ang vargar igår?
Det var dock inte i sverige...
Det var hets-jakt med en scooter, dock mot björn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var hets-jakt med en scooter, dock mot björn.
Jag vill inte ha dem hos mig, vad andra gör har jag ingen åsikt om
Vad gör inte våra katter? Inte jagar de alltid för att äta.HANNALiNA skrev:Det är hemskt.
Vargen jagar ju iaf för att äta, medans jägare jagar för nöje.
Minns den där vargen för några år sen som de skrevs om, den hade jagats med skoter i flera timmar , när den tillslut var så utmattad att den föll ihop , körde de över den med skotern om och om igen , tills den sakta förblödde på platsen av skadorna .
Jag kan inte med ord beskriva vad jag skulle vilja utsätta dessa människor för.
Såg ni inte inslaget om de 2 ryttarna ,som blev jagade av 2 vargar, på en skogsväg, en bit ovanför Stockholm.
Hästarna blev mycket uppskrämda och det var bara ren tur att ingen ramlade av/blev avkastad.Vad hade då hänt ???
Nu vågar de inte rida i skogen mer !
Det går ju an att var för vargstammens bevarande om man tillbringar den mesta tiden på Stockholms (eller annan stads) asfalt- gator.
Fruktansvärd "hantering" av vargen i ryska filmen---jag fick också byta kanal.
Jag är för en vargstam i sverige....
Såg det och led starkt med de ryska vargarna.
Inte shyssta metoder någonstnans.
Tyckte det var roligt det Reinfeldt sa, "Det vi glömde tala om är att de [vargarna] är starkt koncentrerade i värmland o dalarna"....
Jag är för en vargstam i sverige....
Hur tror du det ser ut när en hund rivit ett får, en katt eller ett rådjur? Att det är vackert?!Hunden som blev tagen av varg var inte vacker, set fler sånna bilder i en jakttidning men det är ju ändå något man kan få räkna med, men jag tycker ändå det är lite konstigt att varg går på hund.
Hunden som blev tagen av varg var inte vacker, set fler sånna bilder i en jakttidning men det är ju ändå något man kan få räkna med, men jag tycker ändå det är lite konstigt att varg går på hund. De bilder jag sett så går vargen på hund för att äta och inte jaga bort och ser hunden som en rival.
Såg ni inte inslaget om de 2 ryttarna ,som blev jagade av 2 vargar, på en skogsväg, en bit ovanför Stockholm.
Hästarna blev mycket uppskrämda och det var bara ren tur att ingen ramlade av/blev avkastad.Vad hade då hänt ???
Nu vågar de inte rida i skogen mer !
Det går ju an att var för vargstammens bevarande om man tillbringar den mesta tiden på Stockholms (eller annan stads) asfalt- gator.
Fruktansvärd "hantering" av vargen i ryska filmen---jag fick också byta kanal.
Pappa är jägare och han har inte ens riktiga argument till varför han avskyr vargen så mkt...