Får man verkligen göra så här??

Sv: Får man verkligen göra så här??

Låter ju märkligt. En lastmaskin är i vart fall ingen effektiv råttjägarmaskin. Jag har varit i en situation då gården blev fullständigt invaderad av stora råttor. Inte kul. Jag sköt två med luftgevär sen ringde jag Anticimex.

men..läser du illa?!:confused:

Men gud vad hemskt :eek: :crazy: kan ju säga att om min pojkvän hade varit med på något sånt här så är det tveksamt om han hade varit min pojkvän länge till.. hade varit en annan sak om dom hade dödat råttorna på ett sätt som var så skonsamt som möjligt, men att plåga dom för nöjes skull - fy fan.. :cry:

Någon borde fan jaga de där killarna med lastmaskin och långsamt slå ihjäl de! :devil: :mad:

Jävla iditoer rent ut sagt!

Jag ser inget djurplågeri i att döda en råtta med en stjärnsmäll med ett baseballträ. Effektivt och omedelbart dödande även om det skulle bära mig själv emot att göra det. Lustigt att det blir sånt liv om det. Om nåt gäng drar runt och misshandlar folk med baseballträn då ska man minsann vara SÅ förstående för deras svåra uppväxt och sociala missförhållanden.

Nu var det inte användandet av ett basebollträ som störde mig mest, utan att man lekte ihjäl dom och tyckte att det var kul! I mina ögon stor skillnad! Samt att man då stressar djuren helt i onödan. Vi har väldigt mycket duvor här sommartid eftersom tillgången på foder här är stor. Dessa skjuter vi och blir någon endast skadesjuten så vrider vi nacken av dessa eller "smackar till" i en betongvägg. Detta är inget som vi gör för att roa oss och har som lek!

Kicki :)

Senast ändrad av en moderator:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka