Sv: Minigris

Jag tycker inte heller att de på den första bilden ser riktigt bra ut men svårt att säga säkert.
Angående klövvård, de jag träffar på är de som inte har ngn möjlighet att slita klövarna naturligt o som blir hysteriska så fort ngn försöker göra något.
PL

jag håller med dig om att det golvet inte är bra för grisen, för det är halkigt.. men grisen bor inte hos oss, är bara där enstaka gånger. men sen vet jag ju inte hur deras golv hemma ser ut. kanske är bättre eller likadant, ingen aning

Ja, halkrisken är nog det ända "fel" jag kan se på bilden.
Man får väl ändå hoppas att den grisen får vara ute i en hage också och inte bara vara inne.

Om man kan uppfylla grisen behov så ser jag inget fel i att ha dom inne som en familjemedlem. Jag själv har minigrisar både ute och inne. ;)

Ja, jag vet att den får komma ut också.

Ja, men det är inte mitt ansvar eftersom jag inte äger grisen men för dens skull ska jag ta ett snack med hon som äger den om hon tar med den igen, att hon ska ta med något den kan gå på. vi bor nämligen på elevhem så det kan bli lite svårt för mig att ha massa mattor.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Jag funderar på skaffa kreditkort där man får bonus. Vill helst kunna resa så jag funderar på något från SAS. Någon som har något...
Svar
0
· Visningar
210
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Efwa
·
Lantbruksdjur Hej, jag behöver lite tips och råd, vi har relativt nyligen skaffat höns (Brahma) och det har hittills fungerat bra. Nu har dock tuppen...
Svar
7
· Visningar
954
Senast: Luff
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 316
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar