Sv: Minigris

Jag tycker inte heller att de på den första bilden ser riktigt bra ut men svårt att säga säkert.
Angående klövvård, de jag träffar på är de som inte har ngn möjlighet att slita klövarna naturligt o som blir hysteriska så fort ngn försöker göra något.
PL

jag håller med dig om att det golvet inte är bra för grisen, för det är halkigt.. men grisen bor inte hos oss, är bara där enstaka gånger. men sen vet jag ju inte hur deras golv hemma ser ut. kanske är bättre eller likadant, ingen aning

Ja, halkrisken är nog det ända "fel" jag kan se på bilden.
Man får väl ändå hoppas att den grisen får vara ute i en hage också och inte bara vara inne.

Om man kan uppfylla grisen behov så ser jag inget fel i att ha dom inne som en familjemedlem. Jag själv har minigrisar både ute och inne. ;)

Ja, jag vet att den får komma ut också.

Ja, men det är inte mitt ansvar eftersom jag inte äger grisen men för dens skull ska jag ta ett snack med hon som äger den om hon tar med den igen, att hon ska ta med något den kan gå på. vi bor nämligen på elevhem så det kan bli lite svårt för mig att ha massa mattor.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
837
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: DarkInNight
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Hej! Jag funderar på skaffa kreditkort där man får bonus. Vill helst kunna resa så jag funderar på något från SAS. Någon som har något...
Svar
0
· Visningar
217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar