Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Går det att få tag på? Den behöver inte vara på svenska, eller ens på engelska, men man ska förstå vilket datum och vilken dag det...
Svar
5
· Visningar
1 481
Senast: Septicemia
·
M
Övr. Djur Har två kaniner hemma, ca 6 månader gamla. Nu kan det vara så att vår ena katt har blivit allergisk mot höet eller kaninerna. Hon hostar...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: Puma
·
B
Övr. Djur Har råttor hemma, två från uppfödare och tre som jag fick av min kompis. ( Jag vet inte vad råttorna har för bakrund. ) Hon ville inte...
Svar
9
· Visningar
1 076
Senast: Bullen89_
·
Övr. Djur Hej! Har problem med att ena utekaninen får besök av en eller flera möss. Har försökt att ta bort sånt som går att gömma sig bakom...
Svar
3
· Visningar
2 788
Övr. Djur Saknar mitt akvarie jag tyvärr tvingades lämna hemma då jag inte har plats för ett stort (bor på 25kvm) Jag vill starta upp en mindre...
Svar
4
· Visningar
6 973
Senast: Mabuse
·
M
Övr. Djur när jag vaknade i morse upptäckte jag att det bara satt en undulat i buren. min andra låg på botten i buren och vad död! den var fullt...
Svar
7
· Visningar
9 516
Senast: magicalmysterytour
·
G
Övr. Djur heej.. kan man kastrera en hane på snart 5 år?? och sen släppa ihop honom med en kanin hona...är han för gammal?? han är allmänt pigg...
Svar
6
· Visningar
1 410
Senast: Sedna
·
A
Övr. Djur Mina svärföräldrar har skaffat en grå jako... En liten kille på 15 veckor.. Han är otroligt snäll o social.. flyger upp på axeln o...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: gadriel
·
H
Övr. Djur Har ni haft en kanin i boxen tillsammans med en häst? Vad tycker ni om det? I stallet där jag har min foderhäst är det en som har sin...
2
Svar
35
· Visningar
4 830
Senast: tgd
·
Övr. Djur ... som är mörk på undersidan, stor som en kråka ungefär och har ett väldigt speciellt läte... Ett lite "klingande", dovt ljud, som om...
Svar
7
· Visningar
862
Senast: Mabuse
·
R
Övr. Djur Min hamster dog inatt, och jag var inte hemma. Har så grymt dåligt samvete, och är arg på mig själv för att jag inte hann säga hejdå...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: renatechampion
·
W
Övr. Djur Jag söker trevlig hane i göteborg till pasrning med min underbara tjej. Någon som vill?
Svar
4
· Visningar
1 518
Senast: Modig_Korn
·
W
Övr. Djur Om jag köper en kaninunge idag...har henen i tre/fyra månader och vill ha ett sällskap till henne. Hur stor chans är det att det inte...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: wannehavefun
·
Övr. Djur Vår familj är lite inne på att skaffa hund nu när vår gamle vän Sixten katt avlidit. Blir det så kommer vi att ha en hund av rasen...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: Septicemia
·
P
Övr. Djur Hej, jag ska snart köpa två dvärghamstrar & letar efter nåt coolt namn till dom.. men kmr bara på domma.. Nån som kan komma på nåt mera...
Svar
8
· Visningar
9 526
Senast: 0liver
·
P
Övr. Djur Jo det är så här att min kanin får Lotties pellets men jag har hört att växttråden (Fibrer) ska var ca 15-25%. Men jag hittar dock inget...
Svar
2
· Visningar
1 326
Övr. Djur Nu har vi precis köpt hem undulat nummer två till familjen. Ihopsläppet med våran tidigare undulat gick väldigt smärtfritt så det bådar...
Svar
5
· Visningar
3 561
W
Övr. Djur Jag vill hyra eller låna en kanin i ca två månader för att veta att det känns bra. Vet ni någon uppfödare eller vanlig person som hyr...
Svar
3
· Visningar
1 745
Senast: Goes_on22
·
Övr. Djur Jag har en löwenkorsning på ca tre månader, som inte äter upp sitt blindtarmsbajs, alltså det kladdiga, skarpt luktande, klasformade...
Svar
7
· Visningar
1 304
Senast: Harmoni
·
Övr. Djur Jag har två små pigga livliga damer på kanppt ett år här hemma. I början var de väldigt intresserade av att äta sin avföring. Har hört...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?