Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag lyckas skrapa ihop tillräckligt med pengar så kan jag förhoppningsvis köpa en.
Ilskna är de inte, bara rädda. Nova, som bet mig nu, har aldrig bitit förut utan hon handlade i ren panik när jag höll fast henne. Hon är rätt blyg av sig annars och smiter hellre undan än biter, och när jag hållit i henne tidigare har jag inte heller fått något bett utan bara rivsår.ilsken och ohanterbar
Ok, då förstår jag bättre.Ilskna är de inte, bara rädda.
Var dock beredd på att risken är stor att misslyckas med de här... :/Kanske för det möjliga bra slutresultatet efter allt jobb, det tycker jag är roligt..
Det enda jag kan komma på är att antingen låta pappa (som är jägare) skjuta de, eller att fixa med bilavgaser så de helt enkelt somnar, hur man nu lyckas med det utan att ta några onödiga risker.
OM man skjuter de, hur sjutton ska man göra det på ett säkert sätt så de inte bara skadeskjuts i benet eller nåt?
Koldioxid har jag hört användas, eter tror jag inte ens de använder längre...? Inte som standard iaf.