Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Övr. Djur Vi har en riktigt liten galen bock hemma på gården. Han är 8 månader och väldigt busig. Just nu går han och stångar på allt och alla...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: ginnies
·
Övr. Djur Som några kanske vet så har jag en del smådjur hemma, både hamster, dvärghamster och marsvin. Nu har mamma börjat klaga över att...
Svar
14
· Visningar
1 158
Senast: Septicemia
·
T
Övr. Djur Hejsan! Jag är lite nyfiken på om och i så fall vad ni har för kaniner?? Själv har jag 2 stycken! Molly o Mimmi heter dom :D Lägg...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 025
Senast: Welsh
·
Övr. Djur R8n mailade precis och bad mig fråga hur man ser om en marsvinshona blivit parad - så hur ser man om en marsvinshona blivit parad? :D
Svar
18
· Visningar
1 328
Senast: R8n
·
G
Lantbruksdjur Ni kanske kommer tycka jag är jätte dum nu som ställer en sådan "dum" fråga :P Jo det är så att pappas alla höns har dött (grannens...
Svar
13
· Visningar
4 548
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Jag köpte en ny scalar för ett par dagar sen. Nu är den alldeles blodröd i sina ögon. Äter som den ska och verkar pigg för övrigt men...
Svar
5
· Visningar
2 197
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur www.apanola.nu Jag blir verkligen alldeles tårögd när jag läser om honom. Hur tusan kan vi människor göra såhär mot djuren? Ola...
Svar
7
· Visningar
2 026
Senast: Jonaz
·
Lantbruksdjur Hur har ni ordnat med värme till era höns under svinkalla vinter?
Svar
5
· Visningar
2 205
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur jo jag har ju kaninungar och alla ser lika ut där nere.... :rofl: har tittat på olika bilder hur det ska se ut för hona eller hane och...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: Puma
·
R
Övr. Djur ja, kan de det om man torkat det? :)
Svar
7
· Visningar
3 602
Senast: movi
·
K
Övr. Djur Hej :) Hur gammal ska en kaninhane minst vara för att para en hona? Jag vet att honorna ska paras mellan 7-10 månader, alltså inom...
Svar
0
· Visningar
1 897
Senast: Kissable
·
Övr. Djur Hur fungerar det egenlitgen? Hur kan det komma mjölk ur den även om de inte har en kalv? För jag hade en diskussion med en tjej och hon...
2 3
Svar
44
· Visningar
14 870
Senast: ginnies
·
G
Övr. Djur Nu är det så här att min kanin har fött 3 små kaninungar, en har dött, fast två av dom lever. Vi är rädda att mamman ska bita ihjäl...
Svar
10
· Visningar
1 330
J
Övr. Djur har en liten fråga. det är så att vi har en kanin som fyller 4 år, hon har varit ute kanin hela sitt liv, men jag känner att det vore...
Svar
13
· Visningar
1 857
Senast: Skylvik
·
P
Övr. Djur Mellan vilka åldrar kan man kastrera hon- resp hankaniner? (Alltså som tidigast och som senast)
Svar
17
· Visningar
7 637
Senast: Skylvik
·
Övr. Djur Finns det några fler getfantaster här?? Jag har för tillfället tre jämtgetter och fem killingar! Det är jättetrevliga och...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
13 536
T
Övr. Djur I dag dök det upp en duva i stallet, en vit och fin. Mycket kraftig och enormt fin i fjädrarna, ser inte ut som en vanlig raggduva man...
Svar
5
· Visningar
3 207
Senast: Tomaten
·
Övr. Djur Har en kaninunge (ca 4-5 månader) som beter sig på ett sätt som ser väldigt likt ut ett epilepsianfall hos en människa, men kan de ens...
Svar
0
· Visningar
2 053
Senast: BernT
·
Övr. Djur Hej hopp! Jag undrar om någon vet vart det är billigast att köpa solrosfrön, hampfrön, jordnötter etc? Vissa ställen tar rätt...
Svar
1
· Visningar
1 579
Senast: Modig_Korn
·
R
Övr. Djur Hej! Jag har ju länge vart inne på att skaffa en dvärgghamster. Innan hade jag kanin och jag skulle vilja ha ett lite mer personligt...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Biomon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V