Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har för tillfället 2 damer av okänd ras, en svart (Biomon) och en madagaskar-färgad (Pikáchu). De är 7 år gamla och kullsystrar Försöker övertala mamma att låta mig köpa en liten kaninbäbis, men ack nej det går ej ..än det funkade när jag skulle ha min dvv
Orkar inte hämta bilder från kameran just nu Men jag kan säga att de är söta!!!
Min kanin heter Allfoders Faithful Magic Magican, till vardags "Trollet". Han är en blandning mellan angora och dvärgvädur, och är cirka 4 år gammal. Jättesocial och gudasnäll. Älskar allt och alla, kommer glatt framskuttandes till vem som helst. Brukar springa lös på våran gård och kommer alltid lika snällt när man ropar in honom igen. Tycker det är roligt att hoppa - när han känner för det. Det där med att skutta runt i en löjlig sele har aldrig riktigt varit hans grej.
Är använd en del i avel och är både pappa och morfar
Rosenknoppens Fia
Isabella manteltecknad dvärgvädurskorsnings-hona
Egenuppfödd, ska paras i april/maj med en elit-hopphane vid namn
Mira´s Don´t Stop Me Now "Didde".
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.