Hur tänker fästingar?

Sv: Hur tänker fästingar?

Söta???:confused: Du måste skämta människa!:p Det kan inte finnas nåt fulare, äckligare, mer motbjudande än fästingar. Det finns liksom ingen mening med dom, de tillför inget! Är bara otäcka!:crazy:

App app app. Forskare håller på att ta fram en ny astmamedicin mha fästingar :idea:

Kan meddela den sorgliga nyheten att sötisarna åkte just den föreslagna vägen - toan :cry:.

Röstar även på blodiglar:eek:Fick fyra på fötterna på en bushwalk i Australien. Vidriga djur!

Varför angagera sig och koka vatten ? Samma med elda. Varför inte bara toan direkt ?

dör de ju inte! :devil: Det finns inget annat djur (inte ens mygg) där jag inte ens reflekterar negativt över att jag dödar utan bara vill ha hämd.

(dessutom har jag bara utedass på landet :D )

dör de ju inte! :devil: Det finns inget annat djur (inte ens mygg) där jag inte ens reflekterar negativt över att jag dödar utan bara vill ha hämd.

(dessutom har jag bara utedass på landet :D )

jag håller med. Blev getingstucken i käften en gång som 10-åring, men det var ingenting jämfört med att bli värddjur åt en fästing-j***l som ogenerat smaskade blod i min - eh - skreva förra sommaren! :devil:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
800
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag och sambon har under en längre tid pratat om att skaffa hund och tanken känns mer och mer realistisk. Men jag känner att jag behöver...
Svar
18
· Visningar
2 028
Senast: Nenyah
·
Hästvård Ska försöka hålla mig kort men gör jag det inte får ni ursäkta. Sitter med grubblerier sen en tid tillbaka angående min häst. Vet...
Svar
12
· Visningar
3 375
Senast: sandrafors
·
A
Katthälsa Jag har idag varit med om en minst sagt obehaglig upplevelse. Detta är helt sinnessjukt, och en otroligt lång historia. Vet inte var jag...
Svar
17
· Visningar
3 372
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?