Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur jag har grodor och paddor överallt :eek: jättejobbigt när man går ner till stallet varje kväll och får lyfta dän ca 5-6 paddor eller...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Modig_Korn
·
K
Övr. Djur När jag kom hem från mallorca gick jag ut för att kolla till kaninen det första jag gjorde. Och hon var inte där, kollade i båda burarna...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: Tusse2
·
L
Övr. Djur Jag har en innekanin, Tobby 3 år. Han behöver ha något att göra. Jag tror han har ganska tråkigt. :( är det nån som haar förslag på...
Svar
2
· Visningar
2 874
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur I går kväll rymde sonens båda kinesiska minihamstrar Spik och Panik. En av dem fick vi tag på rätt omgående - kelpien vallade den på...
Svar
10
· Visningar
1 541
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Mina nya gojor jag hämtade för en vecka sen. Indiska halsbandsparakiter, 3 flickor och en pojk. Den ena honan är lite tuffsig och inte...
Svar
14
· Visningar
1 288
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Vi ska flytta till radhus om ca 3 månader. Marsvinen kommer då få flytta ner i källaren och kommer då ha tillgång till ett rum som är...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: R8n
·
Övr. Djur Det är vad jag känner mig som. :( Jag köpte två stycken marsvin för ett par veckor sedan, två tjejer på 2 respektive 3 år. Allt har...
2
Svar
22
· Visningar
2 706
Senast: glittra
·
J
Övr. Djur Om man går in på den här sidan och klickar in på smådjur och därefter burar så finns det en råttbur, som heter "Råttbur Scoiattalo Lux...
Svar
11
· Visningar
3 143
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Ni som byggt en egen råttbur! Har ni gjort kanter på hyllorna (trähyllor)? Vilket material använde ni (jag funderar på plexiglas), och...
Svar
10
· Visningar
5 937
Senast: moonchichi
·
L
Övr. Djur Jag har två frågor: Den här frågan är om min kanin, den har så långa klor.. Han vägrar och sprattlar och vill inte att jag klipper...
Svar
9
· Visningar
2 922
Senast: Linsenhejhej
·
Övr. Djur Hela den här morgonen har det suttit en skock småfåglar utanför mitt fönster och gett mig dåligt samvete för att jag inte haft tid att...
Svar
7
· Visningar
2 783
Övr. Djur http://www.youtube.com/watch?v=o31rT0QilvI&mode=related&search ahahhaha :rofl::rofl::rofl:
2
Svar
20
· Visningar
1 857
Senast: Svalan
·
H
Övr. Djur http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2032772310 Måste bara lägga upp denna SJUKA länk. detta är nog de...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 379
Senast: PIRU
·
D
Övr. Djur Varför kan jag aldrig få mina syrsor att leva åtmistonde så länge tills att binky ska käka upp dem. De har mat och jag sprayar vatten...
Svar
14
· Visningar
6 070
Senast: diartistakasha
·
A
Övr. Djur Nu ska jag snart flytta till min första lägenhet. Jag har då två kaniner som jag tänkte ha lösa i lgh. Jag har haft en kanin som var...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: vinkelina
·
G
Övr. Djur Nu när kylan börjar att komma så har även stor-råttorna börjat att besöka oss i stallet och vi är rädda att de ska ta våra nykläckta...
Svar
4
· Visningar
9 096
Övr. Djur Har köpt Lamina smådjursschampoo till marsvinen, men undrar hur mkt man ska ha? Står på flaskan "Späd schampot med vatten till önskad...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Nitronom
·
Övr. Djur Hmm, känner att jag behöver göra en riktig rengöring av akvariet! Frågan är hur jag ska göra med fiskarna!? Startade upp ett annat...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 187
Senast: Royal_724
·
G
Övr. Djur Hej, Jag har pr köpt till tre råttor till min lilla familj. Och dom stinker, är det farligt att bada dom med shampoo utan parfym ? Jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 342
Senast: Guldfisk
·
Övr. Djur är sugen på att bli med råttor! jag kan ingenting, finns det råt-folk som kan lära mig ett o annat här?? har förstått att de behöver...
Svar
9
· Visningar
1 897
Senast: KisseNova
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama