döda fåglar i en hög

Sv: döda fåglar i en hög

Jga tycker att sånt är lite läskigt. Skulle nog ringt typ smittskyddet eller vad de heter så de kunde kolla att det inte var fågelinfl som drar igång igen, även om det kanske inte verkar så troligt...:crazy:

Sidensvansar äter rönnbär, så det är inte helt omöjligt att de har fått i sig jästa sådana och haft ett redigt fylleslag. ;)

Jättevackra fåglar! :love:

har kollat och det var rönnbärsträd på den gatan där dom låg, men det är ju fortfarande skitkonstigt att dom låg i en hög!

Hopsamlade av någon?

Kan jästa rönnbär döda dom? Sidensvansar gillar ju rönnbär och kan äta av ett helt träd innan dom far vidare. Men att så många skulle äta sig till döds?

LIA

Senast ändrad:

ja hopsamlade skulle dom kunna vara, det var några samhallsnubbar som gick omkring på gatan där. men att så många skulle ha dött? måste ha varit en redig praktfylla :p

Äta sig till döds vete fasen, men fyllan kan få de att flyga in i både det ena och det andra.

De kan inte ha levt då, och nån snäll rackare har lagt de i en hög så att de skulle nyktra till... :idea:

Nä, skämt och sido, det lät ju inget kul att så många dött, och konstigt låter det också.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 638
Senast: Fille
·
Träning Jag skulle behöva goda råd från erfarna människor om hur jag ska jobba med min "det där lövet kommer döda mig"-häst, som just nu bara är...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 769
Senast: Caterpillargirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?