Sv: Hö!

Jo, men anledningen till att jag inte ville ha det på marken är för att dem använder höet som toalett!
Nu har jag satt in en korg till den ena som jag lägger höet i och den har jag satt fast i nätet, men korgen är på marken! Så han inte kan hoppa i och skita!

Sv: Hö!

Våra kaniner bor i fackburar. Mellan burarna så har vi gjort ett V med hjälp av 2 st kompostgaller. Kaninerna ser varandra men kommer inte åt varandra samt att de inte kommer åt att kissa ner höt.

Att rekommendera!

har sett uppfödare som gjort en höhäck i ena ändan av sina burar med hjälp av kompostgaller som de klippt till i lagom storlek.

Liknande trådar

Däggdjur HUR får jag kaninernas hö att hållas så att de kan äta det men inte sprida ut det i hela hushållet. Har två kaniner som går lösa inne...
Svar
0
· Visningar
918
Senast: vinkelina
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 877
Senast: Scata
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 569
Senast: Stinaelin
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 986
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V