Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo, men anledningen till att jag inte ville ha det på marken är för att dem använder höet som toalett!
Nu har jag satt in en korg till den ena som jag lägger höet i och den har jag satt fast i nätet, men korgen är på marken! Så han inte kan hoppa i och skita!
Våra kaniner bor i fackburar. Mellan burarna så har vi gjort ett V med hjälp av 2 st kompostgaller. Kaninerna ser varandra men kommer inte åt varandra samt att de inte kommer åt att kissa ner höt.
Att rekommendera!
har sett uppfödare som gjort en höhäck i ena ändan av sina burar med hjälp av kompostgaller som de klippt till i lagom storlek.
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.