djurmisshandel

Sv: djurmisshandel

Det är fruktansvärt hur man kan behandla djur på ett sådant sett :cry: Började gråta redan från den stunden då filmen började och kunde verkligen inte kolla klart på den :cry:

Det är en underdrift att påstå att jag påminns om hur mycket jag kan hata människan ibland. Även de som försvarar det.
SPYR på dessa JÄVLA SVIN!!! Vet inte vad jag ska säga förutom en massa jag får ångra.

Fy f*n va vidrigt! När man ser sånt här så skäms man för att vara människa...

Stängde av vid kosherslakten, herreud den försökte verkligen resa på sig... behöver jag säga att jag gråter? :cry: :cry:

Idag är det förbjudet i sverige, men Göran Hägglund (Kd) fick ju djurskyddsmyndigheten nerlagd och om inte jag minns helt fel så vill han att religösslakt skall vara lagligt i sverige :eek:

Testa att sök på google på hans namn och skriv dit T.ex. slakt :crazy:

Fyfan jag kunde inte ens äta middag efter att jag såg allt de där..
Vi som skulle äta kött, jag åt bara grönsaker..
Mår illa av att se djur bli behandlade på det sättet ..
Att folk kan vara så grymma mot försvarslösa djur, likadant borde man göra mot människor som behandlar djur illa..
:cry:

Idag är det förbjudet i sverige, men Göran Hägglund (Kd) fick ju djurskyddsmyndigheten nerlagd och om inte jag minns helt fel så vill han att religösslakt skall vara lagligt i sverige :eek:

:eek::crazy::eek:

Hur kan folk rösta på Kd efter detta? Ofattbart, har han inga känslor människan. Fattar nada.

Testa att sök på google på hans namn och skriv dit T.ex. slakt :crazy:

VA!? :eek::crazy::mad::cry:

Usch och hästen som de dunkar i gallret och allting jag skäms så fruktansvärt över att vara människa :cry::mad:

HUR I HELVETE TÄNKER MAN EGENTLIGEN! :cry:det går inte att uttrycka sin vrede tillräckligt
Jag vill bara mörda dessa människor och tortera dem innan bara PLÅGA IHJÄL DEM.

Djur, oskyldiga stackars djur som nästan alltid vill väl. VARFÖR gör man så här?! :cry:

Åh jag blir så ARG!
& känner mig samtidigt så liten. ><

Att människor inte FATTAR att elefanten får ONT när den blir stucken med en spett & att det är klart att den markerar att den faktiskt får ont/gör motstånd.
GAH! Tyder det som att den är olydig bara & petar ännu mera.

ÅÅH. :devil:

Idag är det förbjudet i sverige, men Göran Hägglund (Kd) fick ju djurskyddsmyndigheten nerlagd och om inte jag minns helt fel så vill

På vilket sätt är det negativt? Jordbruksverket har hand om precis allt det djutskyddsmyndigheten hade förr, det heter ngt annat men finns kvar med andra ord.

kl

Jag har sett enstaka sådana filmer förr (blev vegetarian efter den första) oftast ofrivilligt...

Hur orkar ni titta??

Vågar inte se filmen... Pallar inte sånt där!:(:cry: Men efter vad ni skrivit fattar man ju att det är riktiga SVIN som håller på med sånt där!!

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 218
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 434
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är egentligen på väg att gå och lägga mig, men jag måste skriva ner det här nu, innan jag förtränger det. Ikväll hade jag ätit en...
Svar
0
· Visningar
1 145
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17