djurmisshandel

Sv: djurmisshandel

Det är bättre att fortsätta äta kött så att det fortsätter vara lönsamt att slakta djuren i Sverige. Som utveclingen går så skickar allt fler bönder djuren utomlands där de inte har samma lagstiftning och där priserna också ligger högre. Mitt råd är att äta kött, även hästkött så att vi åtminståne kan vara stolta över att inte utsätta djur för detta här i Sverige. Ju mindre lönsamt det är att slakta här, desto större är vår skuld när det kommer upp filmer som denna.

:bow::bow: Håller med fullständigt!

Kicki :)

Sv: djurmisshandel

Det är bättre att fortsätta äta kött så att det fortsätter vara lönsamt att slakta djuren i Sverige. Som utveclingen går så skickar allt fler bönder djuren utomlands där de inte har samma lagstiftning och där priserna också ligger högre. Mitt råd är att äta kött, även hästkött så att vi åtminståne kan vara stolta över att inte utsätta djur för detta här i Sverige. Ju mindre lönsamt det är att slakta här, desto större är vår skuld när det kommer upp filmer som denna.
:bow: :bow: :bow:

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 218
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 434
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är egentligen på väg att gå och lägga mig, men jag måste skriva ner det här nu, innan jag förtränger det. Ikväll hade jag ätit en...
Svar
0
· Visningar
1 145
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama