Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OT Jag blir lite full i skratt när tex vetrinärer uttalar sig i en tråd och nästa svar är prata med en vetrinär.
Eller det kan nog en hundtrimmare förklara efter att en hundtrimmare utalat sig 2 svar tidigare.
Och då kan jag inte hålla tyst.
orm behöver inte mat varje dag. 1g iv el 1g imånaden
Faktum är att jag anser att man inte svarar i en tråd om man inte läst alla inlägg om det nu inte gäller trådar som hur många hundar har du? Då är det inte direkt tosigt.
Men att som i en del fall där någon skriver om sin akut sjuka hund som sen dör på sida 2 i tråden och på sida 3 kommer inlägg om att det säkert kommer att gå bra för det gjorde det med min hund....
Njä läsa hela trådar innan man svarar anser jag är netikett.
Och faktiskt kollar jag profiler på folk innan jag börjar ge motsatta råd - tycker det skulle vara pinsamt att ge folk råd om brutna ben i en tråd där Cilla W redan sagt sitt tex.
Nä man kan ju inte ha alla i huvudet.
Men om någon uttalar sig bombsäkert - då brukar jag gå in o kolla om personen har fog för sin säkerhet.
Och ibland ser man på födelsedata att personen ifråga är 13 och precis köpt sin första hund....
Jo, men att fråga i fiskaffären blir ju liksom samma som att fråga Gabbi.
Du skrev
Fråga i affären vilka du absolut ska undvika.
Mitt inlägg handlade inte om att säga emot någon - kul att Gabbi är "min expert" - då kan jag kanske hyra ut henne dyrt.
Jag vet inget om din kompetens - den har jag överhuvudtaget inte berört - men du hänvisade till en anonym kompetens i form av fiskaffären...då svar redan getts i tråden av en "fiskaffär"
kl*
Bukefalos är sig likt ser jag. En fråga tusen diskussioner
Precis som det ska vara på ett disskussionsforum