Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur Det börjar ju gå mot höst nu och jag har ett jätte stort problem och jag vet inte hur jag ska lösa det. :confused: Som sagt, det bor tre...
Svar
1
· Visningar
1 568
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Nu börjar det komma upp på tapeten att jag ska flytta kanske. Eller ska iaf göra så småningom. Hur ska jag då göra med fiskarna och...
Svar
13
· Visningar
1 283
Senast: Gabbi
·
E
Övr. Djur Min fem år gamla kanin blev natten till söndagen väldigt sjuk. Jag hade uppmärksammat att han ätit väldigt lite utav sina pellets...
Svar
6
· Visningar
3 200
S
Övr. Djur vi kopte 3 kaninungar 2 manader sen. och da var alla "honor" , lite senare visade det sig att bara en var hona och dom 2 andra var...
Svar
7
· Visningar
934
Övr. Djur Hur och med vad är det lämpligast att klippa en undulatnäbb? Vilken "vinkel" ska man klippa, snett så det blir spetsigt, eller rakt av...
Svar
19
· Visningar
8 550
Senast: _husmusen_
·
R
Övr. Djur Vi har fått tillökning i familjen, hörde ett pipande ljud och upptäckte att min nymfparakithona hade en liten nykläckt unge vid sin...
Svar
4
· Visningar
1 200
Senast: _Rosie_
·
Övr. Djur mina föräldrar har varit bortresta en vecka, så jag har åkt och bytt vatten och mat till undulaterna + på och av med radion osv... i...
Svar
2
· Visningar
4 861
Senast: Messy
·
Övr. Djur Ursäkta att jag lägger ut en bild på roadkill, men jag är lite fundersam över vad de va som låg död utanför på vägen. Ser inte överkörd...
2
Svar
21
· Visningar
2 321
Senast: Zaria
·
E
Övr. Djur :Dokej, jag är ganska seg så jag har inte förstått det här... är en härmelin en kanin ras? är det nån skillnad på kanin och hermelin...
Svar
9
· Visningar
7 707
Senast: eddan2000
·
Övr. Djur Halloj! Min polare skaffade höns för ett tag sen och jag blev helt förälskad! De är ju skitcoola djur, jag kan sitta och titta på dem...
Svar
19
· Visningar
6 439
Senast: ginnies
·
Övr. Djur Trodde det var grävlingarna som tog fallfrukten, men har suttit här vid köket och studerat en mink som klättrar upp i trädet och hämtar...
Svar
6
· Visningar
3 045
Senast: mimus
·
M
Övr. Djur Jag e rädd för att de e något fel på min hamster. Jag köpte två sibiriska hamstrar mivvling e pigg o nyfiken,.. springer gärna i hjulet...
Svar
1
· Visningar
812
Lantbruksdjur I våras köpte jag tre kycklingar med förhoppning om två hönor och en tupp. Men... det blev två tuppar och en höna :( Den ena tuppen har...
2
Svar
25
· Visningar
4 854
Senast: Maléne
·
Övr. Djur Sitter och har tråkigt och funderade på en grej, de som kallas minigris, hur små skall dom vara då? Och finns det riktigt små...
2
Svar
27
· Visningar
24 983
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Har varit inne på en del trådar och läst, och många skriver: -Det är klart att hästen är lycklig och behandlas väl, den går ju så höga...
Svar
16
· Visningar
1 228
Senast: linslus
·
O
Övr. Djur Denna lag är ju som rena rama rotmosen :confused: Den motsäger sig själv faktiskt...
Svar
16
· Visningar
1 552
S
Övr. Djur Är det någon som vet vad det kan vara för fel om en vattensköldpadda blir svag i bakbenen? Den är ett par år gammal och har tidigare...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Gabbi
·
G
Övr. Djur Hade med två av mina åsnor på helgens utställning i Johannishus. Hingsten blev bästa hingst och stoet plockade BIS titeln :banana: och...
Svar
13
· Visningar
1 394
Senast: Masse
·
Övr. Djur Såg en väldigt vacker och märklig spindel idag.Eller rättare sagt 8 stycken!.. Tyvärr har jag ingen kamera, men ska försöka beskriva...
Svar
13
· Visningar
3 028
Senast: Netted
·
G
Övr. Djur Hejsaan;P Jaa undra bara ifall nån vet om de finns ridskola elr ridläger me bara åsnor? Jag älskar åsnor o ska kanske köpa en egen...
Svar
4
· Visningar
1 475
Senast: Goat lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama