VAD är detta för äcklig spindel??

Sv: VAD är detta för äcklig spindel??

KL
Vad äcklig den såg ut! och stor.

Jag har hittat mycket mindre spindlar i mitt rum.

Den var huge!
Och vedervärdig.. fy.

Det värsta var att jag skulle skena ut i köket häromdan och hämta en polkagris i skåpet.
TVÄRSTANNADE när jag kom ut i köket för mitt på golvet satt dennes tvillingbror.:eek:
Jag satte en stor mugg över honom och jag riktigt hörde hur det rasslade i den när han försökte välta den o ta sig ut.
När darling kom hem och skulle avrätta den ( han är min bödel i detta fallet , ja:D ) så var den borta. Brevid satt katten.
Undra om hon åt upp Herr Schpindel.. Hoppas.
Borta var han i alla fall. :crazy:

det måste ju bli rena "blodbadet" å man får stå å skura golvet efteråt.

dunsar var det!.. det var bra tyngd i den jäkeln. det var tufft för sambon, han var blåslagen efteråt;):D

det måste ju bli rena "blodbadet" å man får stå å skura golvet efteråt.

dunsar var det!.. det var bra tyngd i den jäkeln. det var tufft för sambon, han var blåslagen efteråt;):D

Värsta brottningsmatchen kan jag tänka mig! :D
Get in the ring, typ! hahahaha
Gjorde han en K-O din sambo då? :rofl:

Vette katten om den myten om mögel stämmer, min balkong är rejält fuktig(dock inte möglig tack och lov) och dessa, fast troligtvis de som är str större trivs där ute bra som tusan =/ Mammas spade har använts mycket när jag har i en antispindelreflex ryckt åt mig första bästa att krossa dem med :P

Det lär ju höras hur de vrålar av smärta och sen hur det liksom.. knakar.. :eek::eek::eek:
Min fick en sko i huvudet och sen duschade jag parfym på honom.
Just för att slippa knakandet. :crazy:

Jag brukar spola ner dom eller kasta ut de. För äckliga att mosa lr liknande;)

Det hade jag gladeligen gjort men.. mitt problem är bara att jag inte kan förmå mig att komma så nära dem medan de fortfarande lever.:crazy:
De springer ju tusan så snabbt de där..

Men så äckligt. Varför kan jag aldrig låta bli att kolla på såna vidriga bilder? :eek:

Jag som hade tänkt sova en stund, men jag nu vågar jag inte blunda. :p :rofl:

Den Spindeln som du Massakera och Döda på allmänt obehagligt sätt(Tänkt att dö genom att någon sprutar parfym på en:() Ser ut att vara en Tegenaria atrica(Större hussspindel)

Spindlar trivs inte där det är mögel sägs det.

Stämmer bra det, Dom kan nämligen dö av mögel. Har dom otur så sätter sig mögel i boklungorna(deras andningsorgan) och dom dör sakta av infektioner mm. Man kan hitta spindlar på ställen där det är fuktigt men dom brukar inte vilja vistas där det är mycket mögel.

1. Detta ser ut som en Micrommata Virescens(Grön Bladspindel) hona som är ute och jagar, då dom jagar utan nät.

2. Skulle tro att det är en Tegenaria sp(husspindel) men vet inte vilken då jag inte kan se mönstren så bra på den bilden.

Den Spindeln som du Massakera och Döda på allmänt obehagligt sätt(Tänkt att dö genom att någon sprutar parfym på en:() Ser ut att vara en Tegenaria atrica(Större hussspindel)

.
Ursäkta mig, men jag bodde faktiskt här först.:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka