VAD är detta för äcklig spindel??

Sv: VAD är detta för äcklig spindel??

Dessutom låter det när de springer över golvet......:crazy:

(inbillar mig det iaf :p)

Ja.... :crazy: Rasslar liksom.

När jag skulle räta ut benen på honom inför plåtningen så var hans ben helt hårda och han ville inte böja dem som jag ville.
Det lät emot pennan när jag nuddade honom..

*RYYSER NU*

RÄTA UT?!?! :eek::eek::eek:

Skojar du? Säg inte att du PETADE på den?! :eek::eek:

Herregud människa. Du är värd en bragdmedalj :bow:

Jag Borde verkligen ha vant mig vid spindlar. Efter att ha mördat x-antal muterade sådana (nu snackar vi stooooora spindlar) tillsammans med SessCa, vi tog varannan typ :D. Men fobin har hittat tillbaka...eftersom träningsexemplaren :crazy: har försvunnit, typ...

Precis en sådan där såg jag för ett par veckor sedan på en vägg i en renoverad lada. Och den kan jag lova var den största spindeln jag sett i verkliga livet! Visst, den gick inte upp emot en tarantella el. dyl, men den var uppskattningsvis 3 ggr så stor som din. Den var riktigt hugh!!

Inte för att förringa din skräckupplevelse, men jag tyckte trots allt att din var ganska liten mot hur stora de brukar vara. Han såg inte riktigt färdigväxt ut. Så jag menar att du får vara glad för det lilla :D

Dessutom låter det när de springer över golvet......:crazy:

(inbillar mig det iaf :p)

Nu går jag ut, klarar inte detta mer. :crazy:
Hör tap,tap,tap,tap över golvet här baraför det..

Tror det låter eftersom dom har högklackat. Dens skokonto måste vara ganska hög. Eller den snattar kanske av C_L`s gömmor?? :rofl:

RÄTA UT?!?! :eek::eek::eek:

Skojar du? Säg inte att du PETADE på den?! :eek::eek:

Herregud människa. Du är värd en bragdmedalj :bow:

Ja.. med 2 lååånga pennor .. Jag var ju illa tvungen. :crazy:
nä, jag är inte värd nån medalj. Jag var livrädd hela tiden.

Precis en sådan där såg jag för ett par veckor sedan på en vägg i en renoverad lada. Och den kan jag lova var den största spindeln jag sett i verkliga livet! Visst, den gick inte upp emot en tarantella el. dyl, men den var uppskattningsvis 3 ggr så stor som din. Den var riktigt hugh!!

Inte för att förringa din skräckupplevelse, men jag tyckte trots allt att din var ganska liten mot hur stora de brukar vara. Han såg inte riktigt färdigväxt ut. Så jag menar att du får vara glad för det lilla :D

Men... NEJ!
Nu har du förstört mitt hopp om att det faktiskt var gammelfarfar jag hittade.
Då är han säkert inte störst..
Kan ingen komma och ta mig härifrån...?! :cry:

Här kommer en bild när han fortfarande lever.
Han sitter i i vaktposition och vrålar!
Ser ni?!
:D
hemskigen.jpg

Nu går jag ut, klarar inte detta mer. :crazy:
Hör tap,tap,tap,tap över golvet här baraför det..

Tror det låter eftersom dom har högklackat.
Dens skokonto måste vara ganska hög. Eller den snattar kanske av C_L`s gömmor?? :rofl:

Nämen vad hemskt!! :eek:

*ankskinn på hela mig*

Sadana har jag ocksa, de ar VIDRIGA.
Jag brukar fanga dem i ett glas nu och vanta pa att min man skall bara ut dem. :crazy:

Jag har enorm spindelfobi men tack vare dessa giganter sa ar jag ratt ok med "normala" nu.

De ar vanliga husspindlar i jatteformat men tydligen ofarliga.

Hihi :D. Har skakat på huvudet här flera gånger nu, inbillar mig att så fort ett hårstrå rör sig är det en spindelfan som knatar omkring....äääckligt :crazy:

Tror det låter eftersom dom har högklackat. Dens skokonto måste vara ganska hög. Eller den snattar kanske av C_L`s gömmor?? :rofl:
:rofl::rofl::rofl:

Är det därför hon inte hittar rätt skor tro?! :D

Jag brukar fanga dem i ett glas nu och vanta pa att min man skall bara ut dem. :crazy:
Nu blev det nostalgivarning :D

För några år sen, mitt i natten, satt jag och pratade med Bebben på msn, och fick för mig att knata ner och hämta vatten...vad hittar jag i diskhon? En SÅN DÄR!

Tog över en timme innan jag var tillbaka..."vad har du gjort?"
Eh. Försökt (läs; vågat) lägga en skål över spindeln...det tog sin lilla tid (den rörde ju en tass ibland, och det...var äckligt...). Ville ju inte riskera att den skulle springa iväg och föda små spindelbebisar överallt....:crazy:

På köksbordet la jag en lapp till den som vaknade först; "TA BORT DEN!!"

Tur jag har en modig pappa ;)

Hahaha, jag skriver också lapp.

En gång hade använde jag sockerskålen (icke genomskinlig) istället för ett glas och skrev en lapp som jag la på skålen.
Jättesmart, bara det att min kompis som sov hos oss vaknade på morgonen, missade totalt lappen och lyfte på skålen.

Obetalbart! :rofl:

:devil:

Den första har jag ingen aning om.-
Men vad GRÖN den var! :D
En alien-spindel kanske.

Det andra kan mycket väl vara en husspindel.. huja.:crazy:

Men... NEJ!
Nu har du förstört mitt hopp om att det faktiskt var gammelfarfar jag hittade.
Då är han säkert inte störst..
Kan ingen komma och ta mig härifrån...?! :cry:

Här kommer en bild när han fortfarande lever.
Han sitter i i vaktposition och vrålar!
Ser ni?!
hemskigen.jpg

ååå fy f*!

har också råkat ut för "jättar" .
1:a satt längst upp på väggen i trappan te övervåningen, min sambo fick knuffa ner den med en list, jag satt inne i tvrummet och hörde hur det dunsade i trappan när den föll.
2:a råkade jag ut för i helgen hos svärföräldrarna. går upp för trappan och när jag klver upp på golvet ser jag denna svarta gigant komma springande mot mig, vem tror ni skrek? svärfar kommer ut för att döda den, -oj ehmm uhh.. hur ska jag göra? går det att dammsuga upp den? han är inte rädd för insekter men just den här va i största laget för att slå ihjäl.
tänk vad ont det måste göra att bli biten av dessa?
jag har blivit biten av en 1cm stor spindel och det kändes rätt så bra.

KL
Vad äcklig den såg ut! och stor.

Jag har hittat mycket mindre spindlar i mitt rum.

Ja det är ju just det där med att slå ihjäl dessa monster!
Det lär ju höras hur de vrålar av smärta och sen hur det liksom.. knakar.. :eek::eek::eek:
Min fick en sko i huvudet och sen duschade jag parfym på honom.
Just för att slippa knakandet. :crazy:

Du hörde en "duns" alltså.. Fy f*n!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka