Sv: Emot swebus totaltförbjud
Allergenerna sprider jag ju dock med mig ändå. För tillfället är jag full av hundhår bland annat och samma kläder ska användas imorrn
Jag tycker jag minsann att de ska stoppa in nån form av borstar på bussen också så pappa inte råkar utsättas för ett grässtrå som följt med in, för honom kan det liksom innebära döden.
Observera ironin dock, visst kan min kära pappa dö pga sin allergi men inte sjutton begär jag borstar på bussen för det.
Jag kunde inte låta bliVar det inte du som skulle sluta diskutera!
Du vet vad jag menar.DU behöver väl inte sluta åka buss bara för att någon är allergisk, är väl orimligt att begära!? Det var väl djuren som inte skulle få åka!
Allergenerna sprider jag ju dock med mig ändå. För tillfället är jag full av hundhår bland annat och samma kläder ska användas imorrn
Då borde de ju mao införa förbud mot allt möjligt på bussarna, för det är ju skillnad mellan att en nötallergiker åker buss och att en nötallergiker bosätter sig bredvid en fabrik full av nötterOch återigen det är skillnad på att ta ansvar över var man som allergiker slår ned sina bopålar eller att t.ex. gå in i en djuraffär, ridskola o.s.v. mot att kunna använda allmänna komunikationsmedel som i första hand är avsadda för människor och inte för djur!!
Plötsligt och plötsligt, jag har varit det i X antal år nu. Tyckte bara inte att det har med saken att göra, men när jag helt plötsligt inte kan visa hänsyn till allergiker eller nånting så fick jag väl nämna det då :smirk: Till mina allergier hör vissa pälsdjur, sulfapreparat och pollen. Jag lever även med folk som är desto värre allergiska mot pälsdjur, samt en pappa som får åka till akuten om han utsätta för för mycket gräs.Och vad lustigt att du nu helt plötsligt råkar vara pälsdjursallergiker. :smirk:
Jag tycker jag minsann att de ska stoppa in nån form av borstar på bussen också så pappa inte råkar utsättas för ett grässtrå som följt med in, för honom kan det liksom innebära döden.
Observera ironin dock, visst kan min kära pappa dö pga sin allergi men inte sjutton begär jag borstar på bussen för det.