Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så många som möjligt? Närå men det är välplanerat och allt, har suktat efter möss läääänge nu så nu tänker jag slå till och får förhoppningsvis med en från stockholm när jag ändå ska dit och hämta GP-råttan
Länken funkar inte, blir bara sidan kan inte visas
Jag hoppas på en texel, de luktar mindre Har mailat Grodan och hon har texlar till salu iaf, ska ringa henne så snart jag törs närma mig telefonen
Och till en liten mus är det ju ganska brutalt mycket smidigare att rengöra buren än till ett gäng råttor också liksom, så det kan man ju göra desto oftare. Nog för att han ska bo stort men det är ju liksom ingen bur á la voljär eller Laura Super som bara är klumpigt och eländigt liksom
(Kan nån döda mitt internet? Jag får bara sidan kan inte visas när jag skickar iväg svaret )
Hon vet ingenting Hon sa förut att hon inte orkar bry sig om vilka djur jag skaffar längre och jag skulle göra "vad fan du vill" typ, så jag tar det som ett tillstånd men låter bli att säga nåt för hon blir så jävla sur
Hon fattade inget när jag kom hem med värsta lilla petboxen att ha som transportbur iaf
Nä, 5 Fast inte alla 5 på en gång som tur är Är en råttgrabb som vill följa med härifrån till Uppsala också, och en som ska härifrån till V-ås Musens transportbur är ju liten som tur är så den kan jag gömma undan rätt lätt i väskan eller nåt
Går det bra om din krabat får åka i en glassbytta eller nåt om det blir nåt av det? Lättare att gömma då, det är ju ingen lång sträcka precis
Bara om det finns lufthål
Men man får väl åka med djur på tåget? iaf på det tåg jag åker.
Förresten, om det blir en råttis så blir det Ananas (råtthjälpen)
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.