Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Övr. Djur Vi har just köpt en kaninunge till dottern. Efter som pappa i huset är allergisk mot pälsdjur, kommer kaninen alltid att bo utomhus. Vad...
2
Svar
25
· Visningar
2 814
Senast: emax
·
Övr. Djur köpte en kanin idag skulle va en hona men när ja fick hem den så kollade ja och då va de en hane och säljaren VÄGRAR ta tillbaka den men...
Svar
5
· Visningar
1 262
Övr. Djur Har suttit och funderat länge och väl över hur marsvinen ska få bo nu när de vuxit till sig och då slog det mig att min gamla stallbyrå...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Septicemia
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag har ett liten fråga. Min kanin (8 veckor gammal) sprätter med bakbenen ibland när den hoppar omkring eller när jag släpper...
Svar
4
· Visningar
3 512
Senast: Pretty
·
P
Övr. Djur Jag hämtade min lilla Teddydvärgvädur idag (kl. 3 på natten :angel: ) Hon är bara så söööt! :love: Men eftersom det är min första kanin...
Svar
3
· Visningar
988
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag undrar om det är någon som har provat Beaphar Xtravital Care + till sin kanin eller hört någonting om det?? Håller nämligen...
Svar
2
· Visningar
1 105
·
S
Övr. Djur hej! jag undrar om man kan ha två honor om den ena e mamma och den andra e barnet? sen undrar jag hur en ordentlig kaninbur ska se ut...
Svar
1
· Visningar
738
Övr. Djur För cirka 3 veckor sedan upptäckte vi en grop i gräsmattan. Den är ungefär 20 cm djup, 20 bred och 30 lång. Har gått förbi gropen varje...
Svar
13
· Visningar
4 525
Senast: aiquen
·
P
Övr. Djur Finns det sjukdomar/virus som smittar råtta till människa eller tvärtom? Jag skulle resa bort över en helg för ett tag sedan och...
Svar
1
· Visningar
1 106
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Jag har funderat väldigt länge på en grej... Min kanin hane som är en korsning mellan Lejonhuvad/Hermelin har just fyllt 7 år. Hur...
Svar
13
· Visningar
1 217
8
Övr. Djur Någon som vet vad våran bock är för ras...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Tusse2
·
Övr. Djur Min livskamrat Nilson är fantastiskt bortskämd. Han äter bara en speciell sorts mat, och ställer jag fram nåt annat, ja då äter han helt...
Svar
12
· Visningar
1 225
Senast: Zandrizen
·
Övr. Djur Vi hade tidigare en gammal oanvändbar jordkällare. Den är ju jämnad med marken av säkerhetsskäl eftersom den var på väg att rasa ihop...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 088
Senast: Min_tinka
·
Övr. Djur Vad tycker ni är det bästa att ha i bottnen av en innebur till en kanin? Upptäckte när jag fick hem min lilla löwen dels att buren...
Svar
1
· Visningar
1 461
Senast: ElinorAnna
·
F
Övr. Djur Hej! Jag har en kanin som har blivigt lite skygg. han brukade alltid komma och nosa på min hand:cry:! Har någon något tips på lite lekar...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: ElinorAnna
·
T
Övr. Djur När jag har parat min kaninhona, hur mycket ska hon vara ute och röra på sig? Vi har en altan där hon springer på? Hur länge får hon...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Tuffa_tosen
·
Övr. Djur *suck* Pratade just med en kompis i telefon. Hon har köpt en kanin som sällskap nu när hon precis lämnat föräldrahemmets trygghet. Men...
2
Svar
24
· Visningar
3 608
Senast: Juanita
·
Övr. Djur gå till ställen de inte ska, och inte bajsa där de inte ska: Parfymera! Funkar superbra, och efter ca 2 veckor får man spraya en ny...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Zebran
·
Övr. Djur ännu en tråd från mig om mina marsvin... ett par dagar sen såg jag att en grisen såg annorlunda ut vid ena virveln på ryggen...
Svar
10
· Visningar
1 215
Senast: jubella
·
Övr. Djur Igår kväll när jag mockade ur sjukhagen såg jag något jag aldrig sett förut, och jag måste bara få veta vad det var!:) Under en...
Svar
3
· Visningar
2 512
Senast: Poxz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama