Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

W
Övr. Djur Min kanin som vägrar acceptera en kompis är nu ff ensam :cry: Så nu han jag tänkt att hon ska få flytta in, så att hon har lite...
Svar
4
· Visningar
2 432
T
Övr. Djur Nu har jag parat min hona. Hur ser jag att hon inte blivit dräktig? Måste jag vänta ca:29 dagar för att se det eller? Mvh:Maria
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Tuffa_tosen
·
S
Övr. Djur Har kommit till den hemska stunden som alla djurägare inte vill tänka på. Då man måste ta bort sitt älskade djur. Han fick förstoppning...
Svar
12
· Visningar
1 311
Senast: Stallflicka
·
Övr. Djur Fick igår hem två nya damer :bump: Dels Kinslayer, som är en av Delmas bebisar men inte kunde stanna kvar hon ägaren, och så hennes...
2
Svar
31
· Visningar
1 597
Senast: R8n
·
Övr. Djur Jag behöver lite hjälp här av er kloka bukemedlemmar! Nu är det så att min kära sambo har lurat mig till att säga ja till en liten...
Svar
12
· Visningar
4 622
Senast: Stoppard
·
C
Övr. Djur Idag har äntligen fått hem kaninerna :love: Två stycken blåa honor, ungefär 8 veckor gamla. Molly och Nova heter dom! :D (Molly...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Tusse2
·
E
Övr. Djur Vi har just köpt en kaninunge till dottern. Efter som pappa i huset är allergisk mot pälsdjur, kommer kaninen alltid att bo utomhus. Vad...
2
Svar
25
· Visningar
2 817
Senast: emax
·
Övr. Djur köpte en kanin idag skulle va en hona men när ja fick hem den så kollade ja och då va de en hane och säljaren VÄGRAR ta tillbaka den men...
Svar
5
· Visningar
1 264
Övr. Djur Har suttit och funderat länge och väl över hur marsvinen ska få bo nu när de vuxit till sig och då slog det mig att min gamla stallbyrå...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Septicemia
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag har ett liten fråga. Min kanin (8 veckor gammal) sprätter med bakbenen ibland när den hoppar omkring eller när jag släpper...
Svar
4
· Visningar
3 520
Senast: Pretty
·
P
Övr. Djur Jag hämtade min lilla Teddydvärgvädur idag (kl. 3 på natten :angel: ) Hon är bara så söööt! :love: Men eftersom det är min första kanin...
Svar
3
· Visningar
990
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag undrar om det är någon som har provat Beaphar Xtravital Care + till sin kanin eller hört någonting om det?? Håller nämligen...
Svar
2
· Visningar
1 106
·
S
Övr. Djur hej! jag undrar om man kan ha två honor om den ena e mamma och den andra e barnet? sen undrar jag hur en ordentlig kaninbur ska se ut...
Svar
1
· Visningar
738
Övr. Djur För cirka 3 veckor sedan upptäckte vi en grop i gräsmattan. Den är ungefär 20 cm djup, 20 bred och 30 lång. Har gått förbi gropen varje...
Svar
13
· Visningar
4 528
Senast: aiquen
·
P
Övr. Djur Finns det sjukdomar/virus som smittar råtta till människa eller tvärtom? Jag skulle resa bort över en helg för ett tag sedan och...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Jag har funderat väldigt länge på en grej... Min kanin hane som är en korsning mellan Lejonhuvad/Hermelin har just fyllt 7 år. Hur...
Svar
13
· Visningar
1 219
8
Övr. Djur Någon som vet vad våran bock är för ras...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Tusse2
·
Övr. Djur Min livskamrat Nilson är fantastiskt bortskämd. Han äter bara en speciell sorts mat, och ställer jag fram nåt annat, ja då äter han helt...
Svar
12
· Visningar
1 227
Senast: Zandrizen
·
Övr. Djur Vi hade tidigare en gammal oanvändbar jordkällare. Den är ju jämnad med marken av säkerhetsskäl eftersom den var på väg att rasa ihop...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 097
Senast: Min_tinka
·
Övr. Djur Vad tycker ni är det bästa att ha i bottnen av en innebur till en kanin? Upptäckte när jag fick hem min lilla löwen dels att buren...
Svar
1
· Visningar
1 463
Senast: ElinorAnna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30