Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är "realist", och orkar inte med sentimentalt tjafs längre:smirk:-tror det har med åldern att göra
*K-L*
Talade liksom om för mig att inte skriva så elakt om honom och hans släktingar
Lite dåligt samvete drabbades jag allt av
här finns det gott om grävlingar jag tycker dom är trevliga.
De har aldrig generat mig. själv klart ska man inte låta hunden leka med dom. Har dom bosatt sig i hästhagen tror jag dom struntar i hästarna och då tror jag också att hästarna struntar i dom. Jag tycker det är roligt att kolla på grävlingar speciellt när dom har ungar dom är så söta
Skjuta dom????? Nä, låt dom leva, bry dej inte om dom. Dom har rätt att leva lika som du har!!!!Vi hade tidigare en gammal oanvändbar jordkällare. Den är ju jämnad med marken av säkerhetsskäl eftersom den var på väg att rasa ihop totalt. Det bodde grävlingar i den och nu har dom istället bosatt sig i hästarnas sommarhage.
Hur får man dom därifrån?
Dom är ju fina, men jag vill inte gå rakt igenom deras boning i mörkret på kvällarna.
Jag har också en helt osentimental inställning till grävlingar. En död grävling är en bra grävling, så jag skulle låta skjuta dem.
Så den stoflocken har grävlingar inget att göra. Stona förvandlades till urtidsmödrar och anföll gemensamt.
Du som brukar vara resonabel och förtjust i barn och djur - varför ogillar du grävlingar? De gör väl ingen människa något ont?
Nej, jag tycker bara inte om dem, och utropar faktiskt ett litet hurra varje gång jag kör förbi en död grävling.
ÄLGAR är farliga och ondskefulla djur som borde utrotas med det snaraste!
Men vad gör denna tråd på senior??????
Antagligen skojar du.
Annars är DU bestialisk! Skogens konung och stolthet som är så vecker!