Bilder på era kaniner!

Sv: Bilder på era kaniner!

Här är mannen i mitt liv, Nilson:

lunch.jpg

DSCN0518.jpg

DSCN0512.jpg

Såhär ser Nilson ut när han sover:

DSCN0515.jpg

:rofl: :love:

Detta är Charles, hermelinkanin, 1 år gammal..

070717-1LilleCharles.jpg

..och Ester, korsning, ca 6 månader..

070717-1Ester.jpg

..och deras bebisar, här 8 v, som inte skulle varit.. :crazy:
Som tur är gick allt väl! :bow:

070717Bebisarna.jpg

Vid 9 v ålder.

070728004.jpg

MKT fint namn på den vite där:);)

/Ester

Den här kaninen har ungefär samma färgteckning som min han-kanin. Jag är ur usel på kanin färger å raser :p men jag undrar är den här färgen speciell för en speciell ras? För kaninen är ganska så lik min i kroppen å så för övrigt. Å i sådna fall vad heter rasen/färgen?? :crazy: skulle bli jätte glad över svar :)

Det ser nästan ut som en gotlandskanin. Sen färgen är jag inte hundra på, men finns det inte ngt som kallas hotot? lr kan det vara brun zobel brokad? Inte helt säker som sagt.

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: KesoNeso
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 793
Senast: MML
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 413
Senast: Sel
·
Däggdjur Hej alla! Jag är uppvuxen på en hästgård med massor av hästar och katter och också kaniner, hönor och grisar vid olika tillfällen. Nu...
Svar
18
· Visningar
2 206
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama