Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Y
Övr. Djur ja som sagt tror att vi hade en grävling under altanen men vet inte den skrek som en katt gör men man hörde att det var större än en...
Svar
9
· Visningar
10 251
Senast: Sasse
·
L
Övr. Djur Nu vill jag se era fina kaninhinder som ni gjort själva eller om det är någon annan som gjort som ni känner..
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: ElinorAnna
·
L
Övr. Djur Nu skapar jag en kanintråd. Här kan ni fråga varandra om saker, berätta om din kanin/dina kaniner har gjort något som såg jätte roligt...
Svar
14
· Visningar
1 609
Senast: ElinorAnna
·
Övr. Djur En som jag känner har en minigris som är jättegullig och lydig men det är ett ganska stort problem med att hon rymmer! Alltså hon...
Svar
11
· Visningar
3 439
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Jag har ett litet dilemma... Mitt ex hade förra året problem med häckande duvor på balkongen, dom gjorde tom bon och la ägg flera...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Haukur
·
Övr. Djur Funderar på att skaffa en kanin . Den jag fastnat för är en hane ,har bara haft honor tidigare . Hur är hanarna ? Skvätter dom? Vad jag...
Svar
3
· Visningar
2 303
Senast: Royal_724
·
C
Övr. Djur Hon kommer nog dö snart, hon har varit hängig i nån vecka och nu när jag var ner och kollade henne igen har hon blivit kallare. :cry...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 280
Senast: dddani
·
A
Övr. Djur Jag har en kanin om tyvärr har blivit tångbett. Vad ska jag göra :confused: Ska jag ta bort henne eller ha henne kvar ett tag till...
Svar
6
· Visningar
1 943
Senast: Osis
·
Övr. Djur Har spenderat hela förra veckan på Gotland i Visby, där det just nu är två cirkusar på besök, Brazil Jack och vilken den andra nu...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: soffeloffan
·
Övr. Djur Är sällan man ser trådar om iller här,när jag sökte hittade jag bara gamla trådar så nu startar jag en ny... För jag kan väl inte...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: phie
·
T
Övr. Djur Vilket djur är det coolaste du har haft enligt dig själv? Jag har haft/har katter,hund,hamstrar,ökenråttor,kaniner, sköldpaddor, hästar...
2
Svar
25
· Visningar
2 296
Senast: phie
·
Lantbruksdjur Jag vill veta allt man behöver veta för att bli en bra förstagångsägare av 4st får. Vad behöver jag veta?, och vad behöver jag för att...
Svar
2
· Visningar
834
B
Övr. Djur e det nån här på buke som har gäss hemma? vi hade det i förra stallet, så äcklga e dom
Svar
7
· Visningar
939
Senast: babyy
·
Övr. Djur Tittar ut i mammas trädgård och vad får man se? Jo där sitter en liten svart kanin brevid ett träd och huttrar. Så jag tog uppp honom...
Svar
17
· Visningar
1 431
Senast: Bismark
·
G
Övr. Djur Villvillvill! Men jag pluggar. Och har häst. Och jobbar, lite. Och har jakthundar. Och har heltäckningsmattor. Hur funkar det...
Svar
9
· Visningar
2 490
Övr. Djur jag har ju som sagt skaffat en hankanin, som "nagellacksberoende" var väldigt ivrig att fråga om jag hade dom i samma bur.. Ja, i samma...
Svar
19
· Visningar
1 171
Senast: R8n
·
P
Övr. Djur Min hamsterhona som snart är två år (till slutet av Juli) har varit väldigt annorlunda. Hon sover hela tiden, så jag har tagit bort...
Svar
16
· Visningar
9 050
Senast: Stollan
·
O
Övr. Djur Som rubriken lyder, på vilka sätt kan man aktivera marsvin. Har två stycken honor, den ena tre år och den andra ca 4 mån. Vill ha många...
Svar
4
· Visningar
2 103
Senast: Pretty
·
Lantbruksdjur Så har det då äntligen flyttat in 8 småtjejer i det omkalkade hönshuset! Två gula, en nästan vit, en vit och lite spräcklig och fyra...
Svar
14
· Visningar
1 424
Senast: Mia_R
·
L
Övr. Djur Jag har en 7årig dvärgvädur som alltid haft dåliga tänder, men nu på sistone har dom växt otroligt mycket. Hon har dessutom tappat en...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix