Coolaste djuret?

Sv: Coolaste djuret?

hmm.. det måste nog vara min stora Theraphosa blondi(Goliat fågelspindel) hona som är cirka 28 cm i diameter.

Sen så tycker jag att min Haplopelma lividum(fågelspindel flicka är rätt snygg också.

Theraphosa blondin
John_Franzen

Haplopelma lividumen
http://s185.photobucket.com/albums/x242/John_Franzen/?action=view&current=DSC00697.jpg

GAAAH! :eek:
Jag är livrädd för spindlar så du kan gissa vilka rysningar det gick genom hela mig när jag såg dina bilder!! :)

Coolt & coolt, men det måste isåfall bli mitt senaste nytillskott.
Dionysos, en svart/golden skinnyhane.
Så här ser han ut.

hmm.. det måste nog vara min stora Theraphosa blondi(Goliat fågelspindel) hona som är cirka 28 cm i diameter.

Sen så tycker jag att min Haplopelma lividum(fågelspindel flicka är rätt snygg också.

Theraphosa blondin
John_Franzen

Haplopelma lividumen
http://s185.photobucket.com/albums/x242/John_Franzen/?action=view&current=DSC00697.jpg

*hyyperventilerar*
hu, hu, huuu......
*kutar och hämtar ett basebollträ och slår sönder dataskärmen, grips sedan av panik då jag kommer på att jag kanske släppt ut odjuret*

Mina illrar är nog de coolaste djur jag haft, trots att jag har haft en himla massa olika djur :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Therese Danielsson har hästar, getter, katter, kaniner och höns. Men för att ha råd försäkrar hon bara hästarna och sätter en gräns för...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
425
Senast: gammalek
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
762
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix