Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Berätta om era ökenråttor ! :bump: Släng gärna in någon bild ;)
Svar
5
· Visningar
1 591
Senast: L1ll4n
·
P
Övr. Djur Kolla på sötnosen som jag kommer få, vad tycks ?? :love: Är hon inte det gulligaste,sötaste,bästa och finaste djur du någonsin sätt :p...
Svar
6
· Visningar
1 242
Senast: Pretty
·
A
Lantbruksdjur Idag hände något fruktansvärt. Hörde hur någon av hönorna skriker och springer såklart ut, ser då att höken tagit en av mina hönor...
Svar
9
· Visningar
3 662
Senast: Osis
·
Övr. Djur Min yngste son (13 år) önskar sig ett eget djur, och jag har funderat på tamråttor. Vi har hundar, katter och hästar, men jag tänkte att...
2
Svar
24
· Visningar
3 921
Senast: orcide
·
L
Övr. Djur Jag har två kaniner, den lilla är en Lejon kanin & den store är en blandras av Lejonkanin & djvärdur (lite större än den lilla...
Svar
6
· Visningar
7 083
Senast: Pretty
·
L
Övr. Djur Jag har två kaninhonor, en dvärgvädur 7år och en dvärgkanin 6år, så det är ganska stor storleksskillnad. Dom bor i olika burar men jag...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: lala
·
M
Övr. Djur Jo nu är det så att jag och min syster ska köpa kanin. Och vi ska ha en varsin.Och det jag undrar är om man kan ha två hankaniner...
Svar
13
· Visningar
1 018
Senast: Maaaadde____
·
F
Övr. Djur Har hittat råttor här i Norrköping, dock uppfödda på ett gymnasium.:crazy: Jättesöta med alla möjliga olika färger. Billiga, runt 80 kr...
2
Svar
31
· Visningar
1 730
Senast: aenglah
·
S
Övr. Djur jag hade fått för mig att Slöjstjärtar var fredliga, men mina blackmolly bäbisar försvinner FORT när de har fötts. Den första kullen...
Svar
8
· Visningar
889
A
Övr. Djur Gör en tråd då det börjar bli aktuellt för mig att skaffa mina två gerbilhonor jag vill ha. Jag funderar på att inreda ett gammalt...
Svar
5
· Visningar
1 295
Senast: nevin
·
Övr. Djur ..På vår tomt! Han har vankat runt här i några dagar och verkar för liten för att kunna flyga. Han går alltså mest bara runt och verkar...
Svar
8
· Visningar
1 909
Senast: Reykur
·
Övr. Djur Fick hem två GP-honor på 13 veckor idag, Rat Thinks Nova och Rat Thinks Ninko. Ursöta! <3 I transportburen, Nova till vänster och...
2
Svar
31
· Visningar
2 055
Senast: gul_zebra
·
F
Övr. Djur Hur man beställer från gibbon.se, det står önskelista, inget pris. Eller är det endast för företag?
Svar
5
· Visningar
778
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur Kan man ge det? Bara fick den tanken när jag var ut till stallet och hämtade hö till smågrisarna. Hästen äter lucernhack, kan marsvinen...
Svar
5
· Visningar
1 833
Senast: Zenith
·
Övr. Djur Hade ute alla mina kaniner idag och tog lite bilder :) Se och njut! Bröderna Bus Sixten och Tintin En till på halvbrorsorna...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Ferrari
·
R
Övr. Djur Hej! För några veckor sedan hittade jag en liten vädur liggandes på en hårt trafikerad väg i Stockholm som jag plockade upp. Nu är...
Svar
19
· Visningar
5 884
F
Övr. Djur Vart ska jag börja? Har haft råttor i några år men det gör ju ingen skillnad på att jag är helt grön inom avel. Ska jag bara läsa...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: fancyfree
·
T
Övr. Djur Hej på er! Jag har en steriliserad honkatt på 2 år.Molly är både ute och inne.Min kompis har nu fått kattungar och jag tänkte ev.att...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Tibi
·
E
Övr. Djur Nyfiken på om det är nån annan än jag som hoppar med sina kaniner :P Isånafall skulle ni väll kunna slänga upp några bilder på...
2
Svar
31
· Visningar
3 396
Senast: Harmoni
·
J
Övr. Djur Hejsan, jag undrar om man verkligen bara kan ha en råtta? Min kompis har nämligen bara en, men den ser lite ensam ut... Och här uppe i...
2
Svar
27
· Visningar
2 544
Senast: Maaaadde____
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025