Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur Jo nu är det så att jag och min syster ska köpa kanin. Och vi ska ha en varsin.Och det jag undrar är om man kan ha två hankaniner...
Svar
13
· Visningar
1 015
Senast: Maaaadde____
·
F
Övr. Djur Har hittat råttor här i Norrköping, dock uppfödda på ett gymnasium.:crazy: Jättesöta med alla möjliga olika färger. Billiga, runt 80 kr...
2
Svar
31
· Visningar
1 727
Senast: aenglah
·
S
Övr. Djur jag hade fått för mig att Slöjstjärtar var fredliga, men mina blackmolly bäbisar försvinner FORT när de har fötts. Den första kullen...
Svar
8
· Visningar
888
A
Övr. Djur Gör en tråd då det börjar bli aktuellt för mig att skaffa mina två gerbilhonor jag vill ha. Jag funderar på att inreda ett gammalt...
Svar
5
· Visningar
1 293
Senast: nevin
·
Övr. Djur ..På vår tomt! Han har vankat runt här i några dagar och verkar för liten för att kunna flyga. Han går alltså mest bara runt och verkar...
Svar
8
· Visningar
1 907
Senast: Reykur
·
Övr. Djur Fick hem två GP-honor på 13 veckor idag, Rat Thinks Nova och Rat Thinks Ninko. Ursöta! <3 I transportburen, Nova till vänster och...
2
Svar
31
· Visningar
2 054
Senast: gul_zebra
·
F
Övr. Djur Hur man beställer från gibbon.se, det står önskelista, inget pris. Eller är det endast för företag?
Svar
5
· Visningar
778
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur Kan man ge det? Bara fick den tanken när jag var ut till stallet och hämtade hö till smågrisarna. Hästen äter lucernhack, kan marsvinen...
Svar
5
· Visningar
1 827
Senast: Zenith
·
Övr. Djur Hade ute alla mina kaniner idag och tog lite bilder :) Se och njut! Bröderna Bus Sixten och Tintin En till på halvbrorsorna...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Ferrari
·
R
Övr. Djur Hej! För några veckor sedan hittade jag en liten vädur liggandes på en hårt trafikerad väg i Stockholm som jag plockade upp. Nu är...
Svar
19
· Visningar
5 879
F
Övr. Djur Vart ska jag börja? Har haft råttor i några år men det gör ju ingen skillnad på att jag är helt grön inom avel. Ska jag bara läsa...
Svar
5
· Visningar
960
·
T
Övr. Djur Hej på er! Jag har en steriliserad honkatt på 2 år.Molly är både ute och inne.Min kompis har nu fått kattungar och jag tänkte ev.att...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Tibi
·
E
Övr. Djur Nyfiken på om det är nån annan än jag som hoppar med sina kaniner :P Isånafall skulle ni väll kunna slänga upp några bilder på...
2
Svar
31
· Visningar
3 393
Senast: Harmoni
·
J
Övr. Djur Hejsan, jag undrar om man verkligen bara kan ha en råtta? Min kompis har nämligen bara en, men den ser lite ensam ut... Och här uppe i...
2
Svar
27
· Visningar
2 541
Senast: Maaaadde____
·
F
Övr. Djur raderrrrrraaaat
Svar
4
· Visningar
800
·
K
Övr. Djur Någon som vet någon Franskvädur uppfödare (behöve rinte vara registrerad uppfödare) i norrbotten eller västerbotten eller dylikt...
Svar
1
· Visningar
1 074
Senast: Ellaan
·
Övr. Djur Vår lilla hona har haft sin boyfriend hos sig i 5 veckor. Och nu har det gått ytterligare 2 veckor. När i dräktigheten brukar man kunna...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Modig_Korn
·
L
Övr. Djur Japp, jag har köpt en ny kanin idag. Innan hade jag två andra kaniner men den ene hade cancer och den andre sålde jag men jag ångrade...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: L1ll4n
·
8
Övr. Djur Jag har en bock med lite problem, tror jag.. I början av sommaren så var han väldigt svullen i magen och den var väldigt spänd och han...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Goat lover
·
E
Övr. Djur Vilken är den rätta benämningen på mina kaniners färger? Nån som vet? :)
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Erboon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama