Sv: Vilka?

Haha kanske leffe, uffe och affe :D
Alltså, Thorleif (elelr bara leif), Ulf och Alf (ulf o alf brorsor)

Kanske något sånt :D

Ja, klickade jag fel?! :p

Så söta, ja det är inte lätt att fota dom, försöker just nu men dom blir inte så bra :D:p

Ahaa ;)
äsch inga bindestreck här inte, mycket gulligare utan också. Fast man uttalar ju inte bindestrecken iofs :angel:

Haha.

Åka axel är roligt :D Måste ta o lära mig kameran lite bättre, ibland blir bilderna jätteljusa o ibland kolsvarta, så finns det typ 10 olika blixtar o välja imellan. Förstår inget alls :p På den här bilden blev han väldigt ljus.
12810026.jpg

Nu har jag lyckats fånga en till på bild ;) Den mest svårfotade, mycket spring i benen hos den här grabben :D

12810631.jpg

På första axelbilden är det jö silverfawnen (lr champagnen vettefan)
Andra är agoutin :D

Av att dömma på första bilden jag la ut på den ljusa, vad tror du det är för färg?

Ska försöka få ännu bättre bild på honom när jag lärt mig kameran :p

Han har ju ungefär den färgen. Kan vara lite ljusare eller mörkare också.
Hmm..

Läckerbit, men min är mer orange :D:love:

Den är kanon, leksaker o sånt köper jag lite då o då så den är inte helt klar med inredning men det kommer väl aldrig bli klart :D
Har ett kort på den när den är klar slänger in den snart..

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
627
Senast: WildHorse
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Vi blir med valp om ca 6 veckor ❤️ Innan sommaren köpte jag böcker och började läsa och förbereda mig. Jag tycker dock att det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Luff
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 831
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar