Sv: Vilka?

haha, vilken tur måste jag säga, att du inte vann :p

Mjo, ena selen ser precis ut som en vanlig kaninsele fast mindre då. Den andra ser ut och sitter ungefär som en T-shirt hihi, jättesött. Men den passar lite större råttor. (Hoppas på stora råttor* :D)

Kanske skulle köpa några sånna då, o testa. Eller om jag försöker förstå bilderna och gör några själv ;)

Hehe mjo, jag tror inte ens att jag kom ihåg att skicka in pappret... :D

Ja de är görenkla att göra själv så kör på det! :D Satsa på ett ordentligt snörlås bara :p

haha!

Mjo, får se om jag inte tar till med min lata sida :p
Imorgon ska jag titta på bebisarna :banana:

Eller hur ;)

Skjutsen backade ur idag, åker dit imorgon istället.

Mjo det ska jag göra, om jag hittar laddaren.. :D

Njaae, morsan fastnade i en bok och hade ingen lust o dra ut. :mad: :angel: Imorgon runt 1 ska jag titta på dom smååå liven.. Spännande.. :p :D

Om en o halv låååång vecka kommer dom hem :D

Det blev 1 slät silver fawn hooded(dock osäkert än det kan vara champagne), 1 agouti rex, 1 black hooded rex.

Såå himla söta och jag blev ärligt talat chockad när jag märkte hur tama dom var för att vara så små, kunde hålla i dom utan problem.
Mina zooråttor har ju varit monster om man jämför :p

Silver faawnen är från en kull dom andra från en annan, har träffat 2 föräldrar varav den ena (mamman) var vit och pappan var agouti rex.
Båda var jättesnälla och såg pigga och nyfikna ut, mamman testade om mitt finger var ätbart, lite försiktigt bara :D

Ska kolla på dom andra föräldrarna när jag hämtar dom, tänkte inte på att det var olika föräldrar så ja glömde :rofl:

Tyvär så glömde jag kameran också, mitt i stressen. Kort blir det så fort dom kommer hem :D *längtar*

Haha, jag hade på känn att du skulle bli besviken :rofl:

Sheeet måste rappa på med buren :eek:

Ja balkongen blir ju bättre än mina planer iaf... Jag tänkte vinna den där connemaran, Champis eller vad han hette, i Min Häst när jag var liten. Han skulle bo i garaget :angel:

Det var typ min dröm med.. :angel:
Jag är nästan 100% säker på att jag aldrig skickade in papprena =/

När jag var 17 köpte min pojkvän en arab till mig. Det blev tokgalet när mina föräldrar fick reda på det..

Senast ändrad av en moderator:

Nu är dom äntligen här!

Just nu ligger dom och trängs i huset i buren, lite läskigt med nytt ställe o allt, ska försöka få bilder ikväll :D

En krullig sak

12789047.jpg

o en till, dock inte krullig :D. Dom är inte så lättfotade, har inte lyckats pricka in agoutin ännu..

12789048.jpg

hih visst är han fin :D Dåligt kort bara, ska försöka få bättre.

Du får gärna ge mig namnförslag dock,
När jag pratar om dom så kallar jag dom för "silver fawnen" "agoutin" os.v Och kommer jag inte på något namn vilket jag inte kommer göra så blir färgerna deras namn :p Min katt heter forf. Liten även fast hon inte är det längre, hon är 3 och ganska stor haha

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
627
Senast: WildHorse
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Vi blir med valp om ca 6 veckor ❤️ Innan sommaren köpte jag böcker och började läsa och förbereda mig. Jag tycker dock att det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Luff
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 831
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar