Frysa in marsvin ??

Sv: Frysa in marsvin ??

*knapplån*

Hörde ts det på radio så var det ett programm på p3 där lyssnarna fick ringa in och berätta om elaka saker dom gjort mot sina syskon är dom var små..
en lyssnare ringde in och berätade om att h*n lagt sin sydters marsvin i frysen...
samt klippt hennes kanin..

knäppa ungar....:crazy:

Nee?:confused: :cry:

*knapplån*

Hörde ts det på radio så var det ett programm på p3 där lyssnarna fick ringa in och berätta om elaka saker dom gjort mot sina syskon är dom var små..
en lyssnare ringde in och berätade om att h*n lagt sin sydters marsvin i frysen...

Nej dt gjorde jag inte ..
Hm man kan ju tänka sej vad jag gjort om min brorsa lagt in mina marsvin i frysen och klippt min kanin ... :devil:

Hej !
Hörde idag om nån som hade provat att frysa in (!) sina marsvin . Helt sjukt, såklart, men det handlar inte frågan om. Hon hade lagt dom i kylskåpet, och när hon hämtade ut dom igen efter några dagar låg dom och sov , typ som att dom gått i ide ! Jag bara undrar om detta verkligen kan ha funkat - om marsvin går i ide ? Eller vara det bara så att dom höll på att dö helt enkelt ? :eek:

Ditt första!
Man kan dvala sköldpaddor i kylskåp, men man ska inte frysa in sköldisar (eller marsvin för den delen)

Okej , men då menade jag alltså frysa in i kylskåpet :D

Hmm .. Vrf ska man lägga sin sköldp. i kylen ? :crazy:

Låter helt tokigt, kan inte vara ok ur djurskyddssynpunkt.
Dessutom skulle jag inte vilja ha in marsvin i mitt kylskåp, bland mat o dyl... UÄÄÄCK :eek:

Usch, sjukt :mad:

Det finns folk som avlivar sina snäckor genom frysning. Att stoppa in de i frysen direkt är plågsamt, så de brukar stoppa in de i kylskåpet innan frysen för att vänja de. Och visst, det brukar funka, de varvar mer och alltihop...

*knapplån*

Och jag hörde på radion imorse om en manf rån Tyskland som var avundsjuk för att fruns marsvin fick mer uppmärksamhet än honom, så han bjöd henne på middag - hennes stekta marsvin. Hur fan är folk funtade? :crazy:

Då får han säkert hennes helhjärtade, älskliga uppmärksamhet efter det...

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
502
Senast: Emma-pemma
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 018
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 981
Senast: manda
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Hjälp- jag har blivit med svärdfisk!
  • Parfym

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?