Sv: Babe!!

Grisen2.jpg

Min gris (kille 3 år) hälsar till den Jättesöta Babe :love:

:p gulliga, jag hade ett hängbuksvin förut å han va faktiskt söt, inte lika håriga som de brukar men han va okastrerad så han blev "överkåt" försökte juffsa med benen på en å när han märkte att det inte gick så blev han sur å började bitas så vi var tvugna att ta bort honom för vet. sa att han va för gammal att kastrera, (han va inte ens ett år..) han hette wilbur jason..:p

Men GUUUUUD vad söt!!!!:love: :love: :love:
Jag tror jag dör. Kan man ha såna i lägenhet...? I sängen...? Under täcket...? och bara KRAMA!! :bow: :bow: * vill ha*

Verkligen en liten sötis-giiiis!!

Åååh, så söt! :love: Det gör nästan ont i hjärtat när man tittar på henne.

Hur har det gått?
Fick Babe sin drömprins till slut?

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
751
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 946
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar