Sv: Babe!!

Grisen2.jpg

Min gris (kille 3 år) hälsar till den Jättesöta Babe :love:

:p gulliga, jag hade ett hängbuksvin förut å han va faktiskt söt, inte lika håriga som de brukar men han va okastrerad så han blev "överkåt" försökte juffsa med benen på en å när han märkte att det inte gick så blev han sur å började bitas så vi var tvugna att ta bort honom för vet. sa att han va för gammal att kastrera, (han va inte ens ett år..) han hette wilbur jason..:p

Men GUUUUUD vad söt!!!!:love: :love: :love:
Jag tror jag dör. Kan man ha såna i lägenhet...? I sängen...? Under täcket...? och bara KRAMA!! :bow: :bow: * vill ha*

Verkligen en liten sötis-giiiis!!

Åååh, så söt! :love: Det gör nästan ont i hjärtat när man tittar på henne.

Hur har det gått?
Fick Babe sin drömprins till slut?

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
637
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 167
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 597
Senast: Ceta
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp