Octi vs mandalaki

Sv: Octi vs mandalaki

Hej!

När min syrra flyttar igen skulle jag kunna få hyra sina "skafferi-städar-kompisar"? Senast syrran flyttade hamnade jag, min mor och syrrans svärmor i skafferiet- som dom inte ens börjat tömma och packa ner, och där stog vi länge och rensade ut pastapaket med typ 4 fjärilar/pennes/makaroner i varje, varvat med kvitton och allehanda kakor, chokladpraliner och damm.. Tror vi höll på i 1,5 h.. Det går fort att flytta när allt är nedpackat!!!

/ Lavinia

Sv: Octi vs mandalaki

Jag börjar ångra att jag sa vad de hette :D

Förhoppningsvis har de snart nog med sitt eget skafferi!

Liknande trådar

B
Träning Var det någon som såg det intressanta programmet "Smarta djur" igår ( to, SV2 kl:18.00)? Det handlade om en polishäst i Los Angeles...
Svar
12
· Visningar
1 582
Senast: black pearl
·
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 282
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 975
Senast: Lotus
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: jooosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama