Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har haft en tung dag idag. Jag har varit trött, gått in i en återvändsgränd och tappat hoppet om att kunna ändra tillvaron...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Dagbok Jag funderar lite över hur jag ska ordna livet framöver. Redan innan min sjukskrivning tyckte jag det var för mycket att sitta 8 timmar...
Svar
18
· Visningar
1 226
Senast: Amha
·
  • Låst
Dagbok Ibland vet jag inte varför jag sitter och skriver här. Den kakafoni med kommentarer som blir efter dagboksinläggen är rätt jobbig. Men...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
10 090
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok På läkarintyget som kom igår så stod det att den gällde till sista oktober. Jag har ju på något sätt hela tiden tänkt att jag nog snart...
Svar
5
· Visningar
853
·
  • Låst
Dagbok Jag har en sömnlös natt igen. Den här gången får jag nog skylla mig själv då jag tog en tupplur under sen eftermiddag/kväll för att jag...
Svar
14
· Visningar
1 146
  • Låst
Dagbok Jag som en stock i natt. Jag kände mig helt slut igår. Det var väl inte så konstigt med tanke på att jag bara sov 4½-5 timmar natten...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Cheeserica
·
  • Låst
Dagbok Jag försöker fungera. Igår hämtade jag in ved. Wow, vilken action liksom. I morse kändes det ganska okej när jag vaknade och jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 008
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
Dagbok Livet blev plötsligt väldigt avskalat. Jag är 50% sjukskriven. Huset står kvar. Bilen har jag också kvar. Mer än så finns inte...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Jag ringde VC idag och fick sedan prata med en person där. Det blev givetvis tjafs om den där jävla journalen som de hade rutin på att...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 336
·
  • Låst
Dagbok Idag kom jag inte upp ur sängen förrän vid halv två. Motivationen saknades. Ute har det varit soligt till och från hela dagen...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
14 745
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Dagbok Idag kom jag till skott med att ringa VC igen. Det hade jag inget för. De hade inga fler telefontider kvar för dagen. Det funkar ju som...
Svar
8
· Visningar
817
·
  • Låst
Dagbok Jag har sjukskrivit mig idag. Det är andra gången den här veckan. Jag orkar inget så jag lyssnar på musik. Den rösten alltså.
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Lyan
·
  • Låst
Dagbok Det har i tidigare dagboksinlägg diskuterats hur lång tid mina morgonrutiner tar. I de rutinerna ingår att steka en pannkaka. Det är det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 990
·
  • Låst
Dagbok Den här helgen hade jag tänkt skörda mina grönsaker, men igår regnade det och idag ligger jag i sängen och är apatisk. Måendet är inte...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
13 565
Senast: Calyptra
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker ju att jag har skalat ner mitt liv rejält, släppt en massa saker på min to-do-lista, för att bara göra sådant jag verkligen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 392
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Efter mitt förra inlägg om prioriteringar, så valde jag att dra ner på ridningen en gång per vecka under odlingssäsongen (som är t.o.m...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 092
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit inne i en svacka ett tag nu med min ridning på Senioren. Dressyr känns tråkigt och hoppning har jag inte möjlighet till...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: Kjerulfia
·
  • Låst
Dagbok Just nu har jag en svacka i ridningen. Det blir mest skogsmulleridning. Jag vet inte riktigt vad jag vill med min ridning just nu. Att...
Svar
4
· Visningar
1 017
·
  • Låst
Dagbok Jag var på CR-kurs för Lotta i helgen igen och blev tilldelad ett stort halvblod som jag ridit 2 gånger tidigare. Han är ganska kraftigt...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Dagbok Tydligen är det över en månad sedan jag skrev senast. Hoppsan. Tydligen har jag haft lite annat för mig. Lite osmart av mig mitt under...
Svar
0
· Visningar
401
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama