Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok När jag återinsjuknade i panikångest för fjärde gången så undrade jag om det var något annat fel på mig eftersom jag inte mådde bra och...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: Krokus_igen
·
  • Låst
Dagbok Förra veckans hästshow gav en större mental baksmälla än jag hade räknat med och det är väl först idag som jag är tillbaka där jag var...
Svar
11
· Visningar
729
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Resan till Stockholm och besöket på hästshowen var nog lite för mycket för mig. Hela helgen efteråt ägnade jag mig åt att vila och sova...
Svar
15
· Visningar
1 276
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag upplevt Sweden International Horse Show. Jag åkte ju till Stockholm redan torsdag kväll. Det var jobbigare att köra än...
Svar
7
· Visningar
1 700
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok När jag bestämde att jag skulle till Stockholm för att se hästshowen tänkt jag att bara att det kunde väl vara en trevlig grej att gå på...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I slutet av veckan åker jag till Stockholm igen. Det är cirka 2 månader sedan jag var där sist. Trots att jag har bott här i 1 år och 9...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju hittat lite energi på sistone, men känt att det där slår över i stress. Det tydligaste jag känner är då tryck över bröstet...
Svar
0
· Visningar
1 006
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I kursmaterialet för kursen Stress & Utbrändhet finns ett kapitel om att "rita sin egen karta". Det handlar helt enkelt om att notera...
Svar
0
· Visningar
780
·
  • Låst
Dagbok Jag har svårt att komma upp ur sängen på morgnarna. Visst kan jag säkert tvinga mig om jag måste, men nu finns inte så många måsten och...
Svar
0
· Visningar
528
·
  • Låst
Dagbok Med anledning av den här tråden har jag funderat lite på det här med tillit. Jag lyckas inte riktigt formulera ett svar där så jag...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Det är inte så mycket jag kommer till skott med överhuvudtaget men en promenad om dagen får jag avklarad i alla fall. Sen har jag börjat...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Detta lilla magiska ord. Acceptans. Det borde vara enkelt men är ta mig tusan inte det. Jag har svårt att acceptera att läget har blivit...
Svar
0
· Visningar
684
·
  • Låst
Dagbok Det var nog förra hösten jag började notera att jag hade problem med koncentrationen. Jag kunde inte riktigt hålla fokus på jobbet men...
Svar
2
· Visningar
845
·
  • Låst
Dagbok Det är så mycket jag velat göra genom åren och mycket är fortfarande ogjort. Jag skulle vilja lära mig segla, spela gitarr, spela...
Svar
10
· Visningar
1 571
·
  • Låst
Dagbok Jag var till läkaren idag igen. FK hade ju begärt in en komplettering av läkarintyget. Måndagens besök blev ju inte heller riktigt...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Dagbok Jag har egentligen inget vettigt att säga men skriver mest i referenssyfte. Jag går ju ibland tillbaka i dagsboksinlägg och kollar...
Svar
2
· Visningar
611
·
  • Låst
Dagbok Humöret fortsätter att pendla. Hela gårdagen var sunkig vilket jag märkte så fort jag slagit upp mina blå på morgonen, så jag blev kvar...
Svar
4
· Visningar
765
·
  • Låst
Dagbok Mitt humör svänger en hel del numera och jag kan mest sitta på läktaren och se på när det händer. Igår kände jag mig ganska okej. Jag...
Svar
10
· Visningar
899
·
  • Låst
Dagbok Hur hivar man ut oönskade tankar från ens huvud? Jag vet faktiskt inte. Men hur gjorde jag då när jag hivade ut panikångesten från mitt...
Svar
5
· Visningar
876
·
  • Låst
Dagbok Eller något åt det hållet i alla fall. Dippen här om dagen var inte kul. Det blev till att grina en skvätt. Och en till. Sen hanterade...
Svar
5
· Visningar
622
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama