Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag funderar på vad mer jag kan göra för att komma på rätt köl. Det dröjer ju liksom på tok för länge innan jag kan få terapi så jag kan...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag så pass med energi att jag provade att jobba tre timmar. Jag vet ju att jag måste upp i arbetstid så småningom, men det...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har länge känt att jag varit ute i kylan helt ensam, men sista tiden är det några personer som faktiskt har värmt mig. Det känns som...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Casteloro
·
  • Låst
Dagbok Jag hade en bra sommar och har gjort en liten film med semesterbilder.
Svar
4
· Visningar
836
  • Låst
Dagbok För några år sedan skrev jag ett blogginlägg på min andra blogg som handlade om atomer. Det mesta i dessa är ju faktiskt tomhet. Det i...
2
Svar
33
· Visningar
1 954
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Dagbok Det här med kommunikation är nog bland det svåraste som finns. Man ser oftast inte mer än sin egen horisont. Jag blev nyligen varse att...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Vallmo
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag känt mig lite piggare och lät t.o.m. ganska hurtig när jag pratade med chefen. Jag har också känt mig lite skarpare i...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok För en och en halv vecka sedan ungefär fick jag ett sms från en vän (ängel?) jag inte haft så mycket kontakt med på länge. Livet har...
Svar
15
· Visningar
1 421
·
  • Låst
Dagbok Jag får då och då höra positiva saker om mig själv. Men den andra sidan av myntet då? Vad är det som inte sägs? Eftersom jag inte vet så...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 978
·
  • Låst
Dagbok Jag nämnde vid ett tillfälle att jag kunde klippa ihop en film med bloopers då jag rider Senioren. Jag har faktiskt gjort det nu. Vid...
Svar
0
· Visningar
624
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle behöva någon slags distraktion för att stå ut men vet inte på vilket sätt. Inget jag kan komma på funkar särskilt väl. Jag är...
Svar
4
· Visningar
563
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte riktigt lyckats hålla goda rutiner. Idag var det tredje dagen på rad som jag inte lyckats göra en promenad. Jag har inte...
Svar
17
· Visningar
1 355
·
  • Låst
Dagbok Jag har gjort en film med Senioren. De flesta filmklipp är inspelade mellan januari och mars i år. Då hade jag ridit honom i knappt ett...
Svar
13
· Visningar
1 344
·
  • Låst
Dagbok Idag är det sjätte dagen jag tar medicin. Hittills har jag inte fått någon av de biverkningar som nämns i bipacksedeln. Däremot känner...
Svar
12
· Visningar
1 227
Senast: Maoam
·
  • Låst
Dagbok Jag försöker sysselsätta mig med lite enkla saker. En sån sak har blivit att lägga upp en bild om dagen på Instagram med mina hantverk...
Svar
19
· Visningar
1 684
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Det är vad jag känner mig som. Inget att ha. En del saker hade jag säkert kunnat göra annorlunda, men inte är det mycket. Ändå känner...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
13 385
·
  • Låst
Dagbok Jag har egentligen i åratal längtat efter läget "bara vara", men hur kommer man dit? Allt är så inriktat på att "göra saker" och man är...
Svar
17
· Visningar
1 441
  • Låst
Dagbok Jag har varit på vårdcentralen igen och läkaren tycker att jag ska jobba 25% i alla fall. Min chef vill inte ha mig på jobbet alls...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok I morse blev jag varse att jag hade gjort bort mig på jobbet igen. Jag skulle ha gjort ett mejlutskick i torsdags och det glömde jag...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Dagbok Jag har nu under två dagar haft en person här som jag har försökt lära ut mitt jobb till. Förvisso sov jag dåligt i natt då jag inte...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 592
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar