@Magiana jag tycker också att du är en jäkla fighter och jag ser liksom många andra här människan bakom din depression.
Jag har själv haft en depression och jobbar med människor med psykisk ohälsa så jag vet att det kan förändra en människa ganska mycket. För sjukdomstillfället, alltså. Det hänger ihop.
Jag hade gärna umgåtts med dig om jag hade bott närmre.
Vi har väldigt många gemensamma intressen och jag är också riktigt tjurskallig och driver på mig själv för att prestera. Med det menar jag att jag kan förstå att andra även är på det viset.
Dessutom är du intelligent och bra på att utrycka dig.
Du är också väldigt öppen även om du själv tycker att du inte släpper folk in på livet. Du har ju ändå blottat dig ganska mycket här på buke. Det tycker jag är både starkt och konstruktivt.
Det där negativa kan jag se igenom. Det finns en stark och positivt driven person bakom det. Jag menar, du har ju ändå åstadkommit massor.
Sen kanske du vill ha saker på ditt sätt, men det ser jag faktiskt inget fel i alls.
Alla behöver inte vara så djäkla ”flexibla”. Fördelen är ju att du vet vad du vill och att du har en plan som du följer även om det går upp och ner.
Du kommer fixa det här också. Kan ta lite tid bara.