Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Idag har jag för första gången på länge känt att hjärnan varit ganska alert och funktionsduglig. Det var något av en...
2
Svar
24
· Visningar
1 992
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Jag försöker och försöker. Men jag vet inte vart min gnista har tagit vägen. Den där viljan som jag alltid har haft är det stor brist...
2
Svar
21
· Visningar
2 345
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har ridit Senioren idag för andra gången den här veckan. Jag kanske är lite på G i alla fall. När vi kom upp till ridhuset fick...
Svar
2
· Visningar
981
·
  • Låst
Dagbok Det kom ett brev från FK idag. De vill ha ett avstämningsmöte där de vill träffa mig, läkaren och min arbetsgivare. Den sistnämnda får...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 884
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag träffat psykologen två gånger och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Än så länge har jag inte riktigt fått något grepp...
Svar
13
· Visningar
1 498
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Humöret går upp och ner. Ibland är det bättre och jag kan tänka lite optimistiskt men idag är jag fan bitter. Jäkla skit att jag hamnade...
Svar
6
· Visningar
1 282
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Jag fick plötslig skrivklåda. Det kan vara en engångshändelse, men det vet jag inte. Igår vaknade jag med ångest. Jag hade ett rejält...
Svar
0
· Visningar
735
·
  • Låst
Dagbok Jag är helt kaos. Det är så mycket som skulle behöva skrivas, men som jag inte förmår att sätta på pränt. I några av mina senaste inlägg...
2
Svar
35
· Visningar
2 477
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag var och red idag. Seniorens ägare hängde med på sin unghäst. Den fick totalt frispel i skogen när den blev rädd för något, oklart...
Svar
10
· Visningar
1 055
·
  • Låst
Dagbok Idag var det sista postdagen för året och jag har fortfarande inte fått någon kallelse till psykiatrin. Så jag får fortsätta att vänta...
Svar
0
· Visningar
447
·
  • Låst
Dagbok Jag tänker för mycket. Jag analyserar och överanalyserar. Jag vill definiera saker, sätta etiketter, sätta saker i olika sammanhang...
Svar
3
· Visningar
631
·
  • Låst
Dagbok Det känns inte riktigt nyttigt att sitta ensam hemma. Tankarna bara mal. Jag funderar på det här med bristande självkänsla, hur det...
Svar
19
· Visningar
814
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått frågan om jag vill bli delfodervärd på Senioren. Hon vill flytta honom till ett annat stall och där kommer då utsläpp...
2
Svar
28
· Visningar
2 944
Senast: Javan
·
  • Låst
Dagbok Jag har börjat fundera på om jag ska byta yogaprogram. Nu har jag sedan en tid kunnat sova rejält, typ 8-9 timmar i ett sträck och...
Svar
0
· Visningar
925
·
  • Låst
Dagbok Det går lite upp och ner med måendet och jag försöker förstå vad det är som händer. Exempelvis så har jag sovit ganska mycket sista...
Svar
8
· Visningar
770
·
  • Låst
Dagbok Min sjukskrivning har utökats igen till 75%. Och plötsligt kan jag andas. Jag fick lite luft i mitt liv och är inte längre i...
Svar
5
· Visningar
898
·
  • Låst
Dagbok Jag vill inte vara hemma under julen för jag kommer inte orka städa huset och fixa mat. Att sitta i ett ostädat hus med en matform på...
2
Svar
30
· Visningar
2 104
·
  • Låst
Dagbok Det här med relationer är ett knepigt ämne. Jag känner mig ofta som en elefant i ett glashus samtidigt som jag själv har ömma tår. Det...
Svar
18
· Visningar
1 989
·
  • Låst
Dagbok Jag är trött på att vara trött. Idag har jag inte ens kommit ut på min dagliga promenad. Jag låg kvar i sängen nästan fram till lunch...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått veta att jag ska bli kallad till psykiatrin den här månaden och håller koll i brevlådan efter kallelsen. Den har än så...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama