Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag är orolig för att FK kommer att anse att jag ska byta jobb till något annat. Haken är ju bara att jag redan har ett lätt jobb och...
2
Svar
31
· Visningar
3 003
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Solen skiner idag och jag har bara 2 timmar jag måste jobba idag. Ändå har jag inte lyckats ta mig upp ur sängen fast det nästan är...
Svar
11
· Visningar
1 343
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Jag hatar mig själv för att jag är så besvärlig och inte kan få något att fungera. För första gången i mitt liv har tanken om att vilja...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 260
·
  • Låst
Dagbok Jag fick luft i systemet nu när sjukskrivningsgraden ökades igen. Det känns nästan som en löneförhöjning att ha mer tillgänglig energi...
Svar
4
· Visningar
1 024
·
  • Låst
Dagbok Jag skolkade från jobbet även idag, men kom upp ur sängen tidigare än igår i alla fall då jag inte kom upp förrän på kvällen. Det mesta...
2
Svar
27
· Visningar
2 640
·
  • Låst
Dagbok Jag har skolkat från jobbet idag. Jag har inte ens klivit upp ur sängen eller ätit något idag. Det är så meningslöst att kämpa när...
Svar
13
· Visningar
1 449
  • Låst
Dagbok Idag känner jag mig trött och uppgiven. Jag har insett att ingen är värd något alls. Vi förväntas slava med jobb och inte ha något liv...
Svar
17
· Visningar
1 799
·
  • Låst
Dagbok Tydligen är det för mycket begärt att man ska ha ork nog att orka med några hushållssysslor och/eller ha ork nog att göra något som är...
2
Svar
21
· Visningar
2 018
·
  • Låst
Dagbok Äntligen börjar veckans arbetskoma släppa. Idag har jag lyckats diska nästan hela veckans disk. I skrivande stund är det lite kvar som...
Svar
0
· Visningar
732
·
  • Låst
Dagbok Jag har jobbat klart mina två timmar på förmiddagen. Det är dags för dagens promenad, sedan en dusch och sen behöver jag äta. Det enda...
2
Svar
28
· Visningar
2 261
·
  • Låst
Dagbok Jag har nu klarat totalt 4 dagar med halvtidsjobb. Det tar mig hela dagen att få dessa timmar jobbade. Dels har jag fortfarande svårt...
Svar
2
· Visningar
673
·
  • Låst
Dagbok Efter helgens psykbryt över att psykologen tror att jag kanske har en npf-diagnos, som jag då skulle behöva leva med och hantera i...
Svar
1
· Visningar
948
  • Låst
Dagbok Det här snacket om att jag eventuellt skulle kunna ha en npf-diagnos, så som exempelvis asperger, har satt griller i huvudet på mig...
2
Svar
30
· Visningar
2 314
·
  • Låst
Dagbok Jag hade egentligen orkat rida den här helgen men är inte motiverad. Det känns inte som någon idé. Jag vill ingenting längre. Det känns...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Vid dagens besök hos psykologen tog jag upp det som bekymrade mig med att ha gått upp på 50% arbete. Den respons jag fick på det var...
Svar
12
· Visningar
1 754
·
  • Låst
Dagbok Avstämningsmötet är avklarat. Jag tyckte det hela var jobbigt och det låste sig i skallen på mig vid några tillfällen. Tankarna och...
Svar
12
· Visningar
982
·
  • Låst
Dagbok Jag ska på avstämningsmöte i morgon och gissar att det är anledningen till att jag har sovit dåligt senaste tiden. Det är en olustig...
Svar
12
· Visningar
1 100
·
  • Låst
Dagbok Igår kväll blev jag tillfrågad om jag ville rida idag. Jag var inte helt sugen eftersom jag var svintrött och hade varit så i några...
Svar
15
· Visningar
2 043
  • Låst
Dagbok Mina dagar går upp och ner. Idag har jag inte mått så super. Jag har mest känt mig ledsen och uppgiven. Jag passar inte in någonstans...
Svar
0
· Visningar
479
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig otålig över sakernas tillstånd. Jag vill inte ha det så här. Men hur sjutton ska jag bli gladare och mer energisk? I en...
2
Svar
25
· Visningar
1 873
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar