Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Om två veckor tar min 25-procentiga tjänsledighet slut. Sen är det meningen att jag ska jobba heltid igen. Även om jag klarar mig på...
Svar
8
· Visningar
1 529
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit i Stockholm 2 dagar. Efter jobbet igår åkte jag runt och gjorde lite ärenden. Dels besökte jag en ranverkstad, men...
Svar
0
· Visningar
810
·
  • Låst
Dagbok Nu är det ett år sedan jag kontaktade VC första gången för mitt mående. Det är ju klart bättre nu, men går ju lite upp och ner. Så länge...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Jag kom iväg på en road trip i alla fall. Tur var det. Resan har varit helt fantastisk. Jag har haft en lite lös plan på vad jag ville...
Svar
7
· Visningar
1 670
·
  • Låst
Dagbok Jag hade tänkt sticka iväg på en road trip innan semestern tar slut, men nu verkar det inte bli av då jag inte kan använda gasolköket...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
14 936
Senast: FannyN
·
  • Låst
Dagbok Det är min tredje sommar i det här huset och jag har hittills inte använt min stora veranda i någon större utsträckning. Den har mest...
Svar
10
· Visningar
1 181
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag återkoppling från psykmottagningen. Jag ringde ju dit igår då jag inte hört något på två veckor efter mitt senaste samtal...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 860
·
  • Låst
Dagbok Det här med att prioritera, hur gör man när saker som jag vill eller behöver göra är lika viktiga/oviktiga? Jag vet faktiskt inte. Jag...
Svar
10
· Visningar
1 948
  • Låst
Dagbok Äta bör man annars dör man. (Och äter gör man och ändå dör man :cautious:.) Hur som helst har jag ganska dålig matlust. När jag måste...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
16 631
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Dagbok Min semester har börjat. Sista jobbveckan tillbringades i Spanien. Jag hade bästa rummet på stället, d.v.s. rummet närmast köket. Dit...
Svar
12
· Visningar
1 340
·
  • Låst
Dagbok Det finns egentligen en massa saker jag finner intressanta, men jag saknar gnista och entusiasm att göra något. Jag lägger så lite tid...
Svar
16
· Visningar
1 787
·
  • Låst
Dagbok Det här med diagnos eller inte diagnos, har ju diskuterats en del. I mitt förra inlägg gjorde @Tora en kommentar som fick mig att tänka...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
13 411
  • Låst
Dagbok Jag kan visst inte sova i natt. Det är inte så konstigt då jag dels tog en tupplur mitt på dagen men sen har jag också ätit fel. Och så...
Svar
0
· Visningar
704
·
  • Låst
Dagbok Jag var till psykologen idag igen. Ofta känns det inte alls bra när jag åker därifrån. Idag kände jag mig frustrerad och irriterad. Det...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 618
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag och provred en islänning hos grannen en bit bort. Först blev det en liten tur i skogen och ägaren följde med till fots. Det...
Svar
6
· Visningar
1 544
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
Dagbok När jag är ute och går, brukar jag ofta passera ett ställe där det står 4 hästar. Det är en shettis, en arab, en islänning och sen någon...
Svar
12
· Visningar
1 816
·
  • Låst
Dagbok När jag för en dryg månad sedan gick upp till att jobba 75% och det fungerade, så var det som om en börda släppte. Det är skit att vara...
Svar
9
· Visningar
2 680
Senast: Lalinea
·
  • Låst
Dagbok Jag börjar bli sugen på att ta upp ridningen igen. Frågan är bara vilken nivå jag ska lägga det på. Tre dagar i veckan som jag red förra...
Svar
8
· Visningar
1 450
·
  • Låst
Dagbok Det är nu drygt 2 år sedan jag flyttade hit. Jag hade ingen som helst anknytning till orten och hade aldrig ens varit här innan jag åkte...
2
Svar
34
· Visningar
3 630
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Den som läst den här tråden vet att jag senaste dygnet varit på sjukhus. Något de förstås ville göra var att ta blodprov. Oh joy...
2
Svar
21
· Visningar
2 625
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar