Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Det blev ett pass på banan med den vita ponnyn idag. Han var förhållandevis pigg idag. I alla fall med hans mått mätt. Jag hade...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit en sväng till Stockholm. Nu är jag trött men mest tom. Jag känner mig helt avstängd egentligen. Kanske skulle jag behöva...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Jag la mig ner nyss och gjorde långa djupa andetag och fy fasen vad spänd jag är över bröstkorgen. Det gör ont att andas! Förvisso har...
Svar
19
· Visningar
1 779
·
  • Låst
Dagbok De flesta dagar efter jobbet innebär att sitta och vänta på att det ska bli läggdags. Visst finns det saker som jag skulle kunna göra...
Svar
9
· Visningar
1 275
·
  • Låst
Dagbok Jag fick besked av psykologen idag och det var lite kvickare än jag räknat med. Mindre än en vecka. Hon berättade att jag kommer att bli...
Svar
13
· Visningar
1 535
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok I morgon är det äntligen dags att träffa en psykolog för bedömning. Det är ju inte en dag för tidigt. Jag hoppas det ger något. Det är...
Svar
14
· Visningar
1 693
·
  • Låst
Dagbok Idag gick jag och islänningens ägare en promenad tillsammans, med varsin häst. Islänningen är svinpigg. Ibland händer det att han ruskar...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Jag fick ju ytterligare ett svar på den annons jag la ut på FB angående medryttarhäst och igår var jag dit. Hon hade 4 hästar som hon...
Svar
11
· Visningar
1 221
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag drömde att jag red Senioren i natt. Vi var i ett ridhus och hoppade. Hindren låg på cirka en meter och allt var så lätt och...
Svar
0
· Visningar
489
·
  • Låst
Dagbok Jag var och hälsade på nordistravaren idag som behövde en medryttare och så pratade jag förstås med ägaren. Dessvärre känns det inte...
2
Svar
29
· Visningar
2 783
·
  • Låst
Dagbok Jag satte in en medryttarannons på det lokala hästforumet på FB och fick 3 svar inom loppet av en timme. En tackade jag nej till direkt...
Svar
13
· Visningar
2 129
·
  • Låst
Dagbok Jag saknar ridningen och skulle vilja ha en egen häst. Men sen kommer det där jäkla förnuftet in och säger att "nej, det går absolut...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 221
Senast: Amha
·
  • Låst
Dagbok Det är tre veckor sedan jag träffade kuratorn och jag skulle efter det få träffa psykologen på VC för en ny bedömning om jag kunde få...
Svar
12
· Visningar
1 935
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Det gick inte så bra att jobba heltid. Första veckan var väl okej, men sedan har prestationen sjunkit stadigt. Det är ju ingen höjdare...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 314
  • Låst
Dagbok Jag har jobbat heltid i två veckor nu och började på den tredje veckan idag. I helgen var jag seg. I söndags hade jag väldigt svårt att...
Svar
11
· Visningar
1 737
·
  • Låst
Dagbok Jag väntar på helgen. Då kan jag få lite tid och ork att göra något annat än bara sitta. Det är nämligen det jag gör när jag har jobbat...
Svar
7
· Visningar
1 217
Senast: Trissa
·
  • Låst
Dagbok Jag skäms. Jag har glömt något som absolut inte får glömmas. I onsdags lånade jag släpvagnen igen, så som jag gjort så många gånger...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
14 453
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle rida islänningen idag. Ägaren var också i stallet och berättade att sist hon skulle rida så hade han inte velat grå fram. Hon...
Svar
16
· Visningar
2 251
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit igång rätt mycket på sistone men idag fick det bli en paus. Jag har känt mig trött och sen fick jag mensvärk på det. Så...
2
Svar
29
· Visningar
3 221
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag plötsligt ett ryck och tog ett gäng sticklingar av en höstflox som jag har i trädgården. Den har så otroligt fin färg att...
Svar
2
· Visningar
1 457
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama