Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Idag åkte jag hem från Stockholm. Längs vägen tänkte jag handla en del. Det var ju det som jag hade som dagens uppgift. Dessvärre...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 821
  • Låst
Dagbok Igår kväll åkte jag till huvudkontoret i Åkersberga. När jag kom in på kontoret påmindes jag om att Åkersberga egentligen är lilla...
Svar
16
· Visningar
1 539
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Jag ska visst åka till Stockholm i slutet av veckan. Det är över 4 månader sedan sist. Chefen har ju skaffat en riktig vikarie för mig...
Svar
8
· Visningar
1 649
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Igår skulle jag ju rensa två rabatter. Helt rimligt en söndag när man inte gör något annat utöver det, tyckte jag. Den första rabatten...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så jäkla svårt det kan vara. Vad är viktigast att göra just nu? Borde jag städa uterummet eller rensa någon rabatt? Eller borde jag åka...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 139
·
  • Låst
Dagbok Det är lördag. På något sätt har jag lyckats ta mig upp ur sängen trots att jag inte hade lust med det. Jag har ätit frukost också. Men...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
19 405
Senast: escodobe
·
  • Låst
Dagbok Jag önskar att jag kunde stänga av tankarna ibland, för det vete tusan om jag har så mycket nytta av dem i den omfattningen som de rör...
2
Svar
24
· Visningar
2 646
·
  • Låst
Dagbok Igår red jag Senioren för sista gången. Jag var i stallet i god tid och stod i hagen en bra stund och myste med hästarna innan jag tog...
Svar
7
· Visningar
1 566
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Jag borde egentligen vara nöjd med tillvaron och är väl på sätt och vis det också. Jag är fysiskt frisk, jag har ett bra jobb, jag äger...
Svar
8
· Visningar
1 608
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
Dagbok Igår när jag sov en stor del av dagen tänkte jag att jag nog behövde dygna för att komma på rätt köl. Så var det inte. Vid tvåtiden i...
Svar
0
· Visningar
749
·
  • Låst
Dagbok Den tycks jag ha tappat. Jag hade som mål idag att ta ner fjolårets humle och sätta upp spaljén som har ramlat ner. Det är något som...
Svar
12
· Visningar
1 294
Senast: förvirrad
·
  • Låst
Dagbok Igår låg det ett vadderat kuvert i min brevlåda. Det var från mamma. Jag öppnade och där låg en bok plus ett antal fotografier från min...
Svar
10
· Visningar
2 069
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Jag har funderat lite på det här vad andra planerar, gör och hinner med, jämte vad jag själv planerar, gör och hinner med. Till exempel...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
24 659
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Jag skrev i den här tråden som handlar om anledningar att vara lycklig, men fick tänka en del för att komma på något ö.h.t. Det jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Jag försöker få grepp om hur jag fungerar och hur det ska hanteras. En sak som jag funderat på är att jag kan vara ganska rastlös, så...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 223
·
  • Låst
Dagbok För några dagar sedan såg jag att Seniorens ägare bjudit ut hans sadel till försäljning. Jag frågade idag om den andra hästens hoppsadel...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig less idag och misströstar. Det finns inget som känns kul och jag får ingenting gjort. Ibland funderar jag på hur mitt...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 502
·
  • Låst
Dagbok Jag har tydligen skrivklåda idag för det här blir andra inlägget för dagen (även om jag började förra inlägget igår.) Nu har jag...
Svar
3
· Visningar
1 353
·
  • Låst
Dagbok Tankarna snurrar och det är svårt att koncentrera sig på jobbet. Med tanke på händelserna igår så känns mina livsval hotade. Hela min...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 875
Senast: dobbis
·
  • Låst
Dagbok Psykologen tyckte idag att jag nog borde bo i lägenhet i stället då jag uppvisar autistiska drag och enligt honom inte är lämpad att...
2
Svar
27
· Visningar
3 186
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar