Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok "Om hundra år finns varken du eller jag." -Cornelis Vreeswijk Senioren har dåliga tänder. Det har han haft ett tag. I höstas hade han...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu har isoleringen på ridskolan släppt vilket innebär att det åter är möjligt att rida i ridhuset eller på uteridbanan där. Så jag...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Det är nog cirka 2½ år sedan jag tävlade sist. Det var då jag hade fått abonnemang på skäckponnyn på ridskolan som inte kunde galoppera...
Svar
0
· Visningar
278
·
  • Låst
Dagbok Jag har ägnat lite tid åt att rota i gamla tävlingsresultat för Senioren. På nätet går det att hitta resultat från 2001 och framåt på...
Svar
0
· Visningar
411
·
  • Låst
Dagbok Idag slumpade det sig som så att jag följde med Seniorens ägare till en träning. Det var ett helt spontant ryck och jag var inte ens...
Svar
0
· Visningar
350
·
  • Låst
Dagbok I helgen var jag på CR-kurs igen. Temat var syresättning. För mig som har yogaerfarenhet var det en del skåpmat faktiskt, men det gav...
Svar
0
· Visningar
290
·
  • Låst
Dagbok Det gnager i mig. Jag är fortfarande ledsen för att hela familjen vände mig ryggen när jag inte mådde bra. Jag var trött, överansträngd...
Svar
0
· Visningar
361
·
  • Låst
Dagbok I måndags hade jag hopplektion och fick Jättehästen igen. När jag kom till stallet så stod han redan i stallgången och blev borstad. Så...
Svar
0
· Visningar
431
·
  • Låst
Dagbok Man rider och rider och rider. Ofta är resultatet samma, samma. Eller så får man till något som är bättre än förut och då blir man ju...
Svar
0
· Visningar
290
·
  • Låst
Dagbok I måndags var jag åter på hoppträning och jag fick 180-centimetershästen igen. Den här gången kom jag i tid, hade koll på saker och...
Svar
0
· Visningar
307
·
  • Låst
Dagbok I helgen har jag varit på CR-kurs. Temat för helgen var Alexanderteknik. Lördagen började med ett ganska långt teoripass med praktiska...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Låst
Dagbok Ridläraren som jag hoppat för ett par gånger nu tycker att det där med galoppombyten borde jag ju kunna. Hästen kan ju göra byten så det...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 239
·
  • Låst
Dagbok I måndags red jag en hopplektion igen. Det var första gången jag red lektion efter mitt ofrivilliga uppehåll. Jag fick jättehästen på...
Svar
0
· Visningar
429
·
  • Låst
Dagbok Jag fortsätter med att "göra ingenting" all ledig tid när jag inte är i stallet. Det känns lite trist faktiskt. Jag har suttit och...
Svar
0
· Visningar
216
·
  • Låst
Dagbok Jag har hoppat med Senioren idag. Det tyckte han var kul. Och jag med. Första gången jag skulle rida mot det rättuppstående hindret...
Svar
0
· Visningar
203
·
  • Låst
Dagbok Efter att jag för ett tag sedan upptäckte att jag var på väg i lite fel riktning har jag försökt styra upp och hitta en bättre balans...
Svar
0
· Visningar
329
·
  • Låst
Dagbok Det var ju inte alls länge sedan jag åkte av Senioren och idag var det dags igen. Vi travade på en snötäckt stig i skogen och rätt som...
Svar
0
· Visningar
238
·
  • Låst
Dagbok Igår hade jag en riktig skitdag. Sveket från mina syskon och min mamma kändes in i hjärteroten så det gjorde rent fysiskt ont. Men jag...
Svar
0
· Visningar
254
·
  • Låst
Dagbok Efter jul släppte jag ju precis allt och gjorde inte mer än nödvändigt. Jag sov länge och när jag vaknade låg jag ofta kvar några timmar...
Svar
0
· Visningar
324
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 30