Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Just nu vet jag inte alls hur läget ligger. Det är svajigt. Jag vet inte vad jag vill. Och jag vet inte hur jag ska undvika det jag inte...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 366
·
  • Låst
Dagbok Jag hetsar inte över att det är jul snart. Julklappar ger jag inga och jag får inga heller. Det är jätteskönt. Jag slipper springa runt...
Svar
0
· Visningar
274
·
  • Låst
Dagbok Just nu händer inte mycket med något, men jag fick i alla fall tillbaka min bil från verkstaden idag. Egentligen skulle jag hämtat den i...
Svar
0
· Visningar
284
·
  • Låst
Dagbok Idag var det meningen att jag skulle galopperat med Senioren i våra galoppbackar, men han taggade till så rejält att jag tyckte det var...
Svar
0
· Visningar
197
·
  • Låst
Dagbok Jag hittade ett inlägg här på Buke som jag skrivit för 2 1/2 år där mitt mål var att kunna hoppa en bana på 80 cm felfritt. Det har...
Svar
0
· Visningar
216
·
  • Låst
Dagbok Igår red jag upp till ridhuset igen med Senioren. Det blir rätt mycket ridning i ridhuset numera. Jag fick in några lyckade sekunder...
Svar
0
· Visningar
324
·
  • Låst
Dagbok Jag har gudskelov skaffat mig ett ridhuskort nu och det var i grevens tid för nu är det i princip hopplöst att rida ut med obroddad häst...
Svar
0
· Visningar
170
·
  • Låst
Dagbok Igår red jag min första hopplektion efter 1 1/2 års paus från det. Hästen jag fick var en bjässe på 180 cm! Lyckligtvis var han inte...
Svar
0
· Visningar
278
·
  • Låst
Dagbok Jag har kommit till skott och bokat in en hopplektion nästa vecka hos en som Seniorens ägare också rider för. Jag berättade att jag är...
Svar
0
· Visningar
210
·
  • Låst
Dagbok Det är fullt upp för närvarande. Idag lyckades jag äntligen sälja gammelbilen. Det var en som ringde och några timmar senare dök han...
Svar
0
· Visningar
297
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter och hänger en hel del på Blocket numera, ifall jag skulle hitta bra-att-ha-grejer. Grejer som bortskänkes är en sån sak jag...
Svar
0
· Visningar
250
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle behöva städa och röja, men känner mig seg och vet inte var jag ska börja. Det är kaos överallt. Hur kunde det bli så? En...
Svar
0
· Visningar
181
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar det ibland. Det är ju så sjukt svårt att rida. Varför ska man ägna sig åt något som är så svårt? Det kan ju bero på att det...
Svar
0
· Visningar
263
·
  • Låst
Dagbok Jag har äntligen köpt en bil så nu är det slutletat. Igår, efter jobbet, åkte jag till Säter för att kolla på den och bestämde mig rätt...
Svar
0
· Visningar
295
·
  • Låst
Dagbok Jag har sedan min flytt hit haft en mängd olika projekt på gång. En del är avslutade sådana, en del annat är långsiktiga projekt medan...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Varje bilköp jag har gjort har varit förknippat med massor av vånda. Det är med motvilja jag tittar på annonserna. Jag vill liksom bara...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Låst
Dagbok Nu börjar det liksom brinna i knutarna att skaffa den där bilen och jag vet fortfarande inte vad det ska bli för något. I min sparade...
Svar
0
· Visningar
238
·
  • Låst
Dagbok Jag tycks ha en hobby med förhinder, då jag inte riktigt lyckas ordna med det jag önskar. Seniorens ägare behöver jobba häcken av sig...
Svar
0
· Visningar
350
·
  • Låst
Dagbok De människor som varit workawayers hos mig under sommaren har varit av 4 olika nationaliteter. Ibland har kulturskillnader blivit...
Svar
0
· Visningar
590
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Brukshunds- och kelpiefunderingar
  • Guldfasanerna