Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Idag var det dags för provridning igen. Den andra tjejen som svarade på min annons hade ju två hästar, en äldre läromästare som gått i...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår provred jag en häst. Jag följde med ägaren på hoppträningen som hon skulle på och efteråt red jag en stund på uteridbanan. Det var...
Svar
0
· Visningar
261
·
  • Låst
Dagbok Det händer ganska regelbundet att jag rekommenderar yoga till folk. En del tycker det är provocerande. Ursäkta, men jag kan inte låta...
Svar
0
· Visningar
421
·
  • Låst
Dagbok För cirka 3 veckor sedan, d.v.s. en vecka innan jag flyttade, la jag in ett par annonser om att bli medryttare. Svaren har lyst med sin...
Svar
0
· Visningar
273
·
  • Låst
Dagbok Flyttlasset gick i lördags. På fredag kväll hämtade jag lastbilen på 18 kbm och körde till Stockholm. Det är den största bil jag...
Svar
0
· Visningar
283
·
  • Låst
Dagbok Jag har flyttat. Mina grejer flyttar på lördag, så just nu bor jag i ett ganska så tomt hus. De möbler jag har är ett bord och en stol...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Egentligen hade jag inte tid att åka iväg på någon CR-kurs men ja, jag gjorde det ändå. Kvarkan på ridskolan är ju över och för ett par...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok Idag red jag P för sista gången och vädret kunde inte ha varit bättre. Solen strålade så mycket det gick. Jag red ut med P och planerade...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Låst
Dagbok Den här veckan har varit mer eller mindre hysterisk. Det är inte bara högsäsong på jobbet utan dessutom har jag varit tvungen att få en...
Svar
0
· Visningar
253
·
  • Låst
Dagbok Ungefär så lång tid tog det att bli uppringd från en annonsör vars annons jag svarat på. Undrar om hon satt på telefonen? Jag hade inte...
Svar
0
· Visningar
190
·
  • Låst
Dagbok Igår var P värre än värst. Jag tror att det måste ha varit älg eller vildsvin i närheten när vi var ute i skogen, för när jag stannade...
Svar
0
· Visningar
249
·
  • Låst
Dagbok Det är en vecka kvar nu. Lite drygt egentligen, men jag har som mål att ha så gott som allt färdigpackat om en vecka. Senast söndag...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Det där med att flytta är inget jag är så road av. Sedan 1994 har jag flyttat 7 gånger. Den här gången ska väl bli den sista. Det är...
Svar
0
· Visningar
185
·
  • Låst
Dagbok För många år sedan, när jag började arbetsträna för att komma tillbaka, så hamnade jag på den lokala handelsträdgården. Där trivdes jag...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Igår efter ridningen kände jag att jag kanske borde sluta rida, för det går ju aldrig bra. Det kändes bara så tråkigt. Idag red jag ut...
Svar
0
· Visningar
200
·
  • Låst
Dagbok Humöret landade någonstans vid fotknölarna idag trots att solen sken. Jag red ut med P då vi nött en del på ridbanan på sistone. Nu hade...
Svar
0
· Visningar
309
·
  • Låst
Dagbok Ibland undrar jag vad det är som händer. Jag har inte pms just nu, men ilskan och irritationen bubblar. Jag undrar lite om det är en...
Svar
0
· Visningar
179
·
  • Låst
Dagbok Ibland inbillar jag mig att jag faktiskt lär mig rida när jag timme efter timme sitter på hästryggen och emellanåt tycker jag att jag...
Svar
0
· Visningar
180
·
  • Låst
Dagbok Här om dagen undrade jag vad man skulle ha en sadel till. Nu har jag kommit på det. Det hjälper en helt enkelt att sitta kvar på hästen...
Svar
0
· Visningar
278
·
  • Låst
Dagbok Igår red jag ju P barbacka för första gången. Idag höjde jag ribban, bokstavligt talat. Mitt på ridbanan la jag en bom på ett par...
Svar
0
· Visningar
164
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama