Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Idag vågade jag mig på att rida P barbacka. Jag la bara på honom ett schabrak som jag spände fast med en täckesgjord för att han inte...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag hoppat med P! Jag började med cavaletti för trav och avslutade med att skutta över en bom som jag lagt på ett par...
Svar
0
· Visningar
220
·
  • Låst
Dagbok Det blev lite kort om tid att rida idag men en halvtimme blev det i alla fall. P går från klarhet till klarhet. Idag var han riktigt...
Svar
0
· Visningar
311
·
  • Låst
Dagbok Idag plockade jag fram lite bommar. Det var första gången med P. Det var lite fnork och fnys i början. Han har ju inte sett några bommar...
Svar
0
· Visningar
186
·
  • Låst
Dagbok Just nu är jag väldigt bortskämd med att kunna rida varje dag, eller i alla fall nästan varje dag. När jag flyttar kommer den...
Svar
0
· Visningar
190
·
  • Låst
Dagbok Jag hade precis gjort i ordning P för att rida ut, när det kom in två medelålders kvinnor (lite äldre än vad jag är) i stallet, för att...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Idag är det exakt 2 månader kvar innan jag tar över huset. Det känns lite overkligt och ibland funderar jag på vad sjutton jag har gett...
Svar
0
· Visningar
181
·
  • Låst
Dagbok Idag fick P en välförtjänt vilodag. Han har gått 6 dagar på rad och har skött sig fint. Så jag tog en långpromenad i stället, men på...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Ibland undrar jag ju om jag någonsin kommer att lära mig rida. Jag känner mig rätt obildbar för det mesta. Ibland riggar jag mobilen och...
Svar
0
· Visningar
177
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker lite synd om mig själv faktiskt. Jag har haft tandvärk i en vecka nu :(. Jag har behandlat inflammationen med att rengöra...
Svar
0
· Visningar
350
·
  • Låst
Dagbok Ju mer jag håller på med hästar, desto mer intresserad blir jag av lära mig mer, inte bara ridmässigt, utan även då man hanterar dem...
Svar
0
· Visningar
243
·
  • Låst
Dagbok I går firades julen hos mamma. En av mina systrar var också där. Det pratades givetvis en del om huset jag har köpt. Nästa år tänkte...
Svar
0
· Visningar
351
·
  • Låst
Dagbok Jag har gått på aikido en gång i tiden och skulle kunna tänka mig att börja igen men idag fick jag helt spontant öva lite. P tyckte...
Svar
0
· Visningar
326
·
  • Låst
Dagbok Jag har ridit P några dagar på rad nu och idag var han plötsligt avspänd och medgörlig på en gång :bow:. Det gick att skritta på lång...
Svar
0
· Visningar
175
·
  • Låst
Dagbok Igår kväll fick jag tandvärk. :wtf: Det var inte helt lätt att sova med värken och vid 3 vaknade jag och fick gå upp för att ta ett par...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Efter Ws hastiga insjuknande och bortgång i måndags uppstod något slags vakuum. Rutinen att gå till stallet och rida W var plötsligt...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag fått ett preliminärdatum för inflyttning i huset! Det blir 1 mars och jag hoppar upp och ner av upphetsning, haha. Damen...
Svar
0
· Visningar
233
·
  • Låst
Dagbok Vad tomt det blev efter W. Vad gjorde jag förut på kvällarna innan han kom in i mitt liv? Tja, jag satt väl mest och häckade. Det är en...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Jag fick precis ett telefonsamtal. W är på väg till kliniken i Ultuna. Han mår inte bra alls :cry:. En gissning är att det varit på...
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Låst
Dagbok Tänk vad en misslyckad ridning kan förstöra en hel dag. Jag red ut en kortare runda på W idag. Han hade giraffhals och spjärnade emot...
Svar
0
· Visningar
184
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama