Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok I går var det en helt galen gubbe som välte med traktor i slänten ner mot hästhagen. Han var visst drogpåverkad och for omkring på...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har gått igång på det där huset jag hittade så jag har försökt reka lite om huruvida jag skulle kunna tänka mig att bo i det...
Svar
0
· Visningar
258
·
  • Låst
Dagbok Jag har hittat ett hus som verkar uppfylla i princip alla kriterier. Det har dock ett fel och det är faktiskt det enda som inte går att...
Svar
0
· Visningar
283
·
  • Låst
Dagbok Helg + solsken = uteritt. (Att det pågick älgjakt hade jag faktiskt glömt bort och blev inte påmind om det förrän jag startade datorn...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Jag fattar ingenting. W har varit riktigt lugn de senaste dagarna. Inget nervösbajsande i stallet, inget stissigt på ridbanan. Idag...
Svar
0
· Visningar
152
·
  • Låst
Dagbok W är minst sagt en spännande bekantskap. Man vet aldrig vad som väntar när man går till stallet. Igår var han ganska cool i stallet men...
Svar
0
· Visningar
180
·
  • Låst
Dagbok Tänk så svårt det ska vara att ha balans på olika aspekter av livet och sig själv. Senaste dagarna har min kropps termostat tydligen...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Dagen började med riktigt strålande solsken så jag tänkte att det vara bara att pass på att rida innan strålarna försvann. W kändes...
Svar
0
· Visningar
195
·
  • Låst
Dagbok Ibland så begriper jag mig verkligen inte på W. Förra lördagen när jag red ut på honom, var han stressig och ganska jobbig. Idag kändes...
Svar
0
· Visningar
176
·
  • Låst
Dagbok Jag brukar veta vad jag vill och har rent av rätt bestämda åsikter på många områden. Men när det kommer till större beslut är det...
Svar
0
· Visningar
649
·
  • Låst
Dagbok Ibland undrar jag hur folk kan var så himla nöjda. En kompis som precis skilt sig för några dagar sedan är så nöjd med sitt liv. Hon har...
Svar
0
· Visningar
372
·
  • Låst
Dagbok Det är helt galet vad jag längtar efter ett eget hem. Vissa dagar mer än andra. Nu i morse fick jag ingen dusch trots att jag var i...
Svar
0
· Visningar
236
·
  • Låst
Dagbok Jag red P idag igen. Hovis kommer inte förrän i morgon så W får skor runt om igen. Under tiden får han stå i hagen och samla energi...
Svar
0
· Visningar
270
·
  • Låst
Dagbok W har tappat en sko och kan inte ridas just nu, så idag red jag P igen och det börjar märkas att han fått gå mer den senaste veckan...
Svar
0
· Visningar
225
·
  • Låst
Dagbok Jag tänker ibland att det är lite för mycket att jobba heltid, d.v.s. 8 timmar per dag. Vi har ju idag effektiviserat så mycket att det...
Svar
0
· Visningar
294
·
  • Låst
Dagbok Nu i helgen har jag ridit båda hästarna och det har blivit uteritt för hela slanten. I fredags var W helt skruvad, steppade omkring och...
Svar
0
· Visningar
241
·
  • Låst
Dagbok I morse när jag åkte till jobbet noterade jag att det dykt upp en ny Till Salu-skylt vid vägen där man svänger in till exet. Så jag...
Svar
0
· Visningar
235
·
  • Låst
Dagbok Det är verkligen kul att rida W. Han är så otroligt bussig och det är guld värt att hans utbildningsnivå ligger så mycket högre än min...
Svar
0
· Visningar
191
·
  • Låst
Dagbok Igår red jag en timme på ridbanan med W. Jag har bara provat galopp en gång tidigare, så jag gjorde ett par fattningar igen, en i...
Svar
0
· Visningar
229
·
  • Låst
Dagbok HV brukar ta emot hästar för sommarbete och en av dessa, en stor svart social valack, har gått ihop med W under sommaren. De två har...
Svar
0
· Visningar
192
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama