Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Det har regnat hela dagen och det ska fortsätta ända till i kväll. Det är inget lätt duggregn heller utan det vräker ner ganska våldsamt...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok W och jag lär känna varandra bättre för var dag som går. Vi kan faktiskt ta en tur ute nu också :D:up: . Vi började lite smått på...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok Idag red HV och jag ut tillsammans igen. W var inte alls lika taggad som förra gången men tog ändå den lilla branta backen i skogen i...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Idag undrade jag vad farao det var som lät utanför huset. Fåglar, modell större, som letade efter insekter på fasaden? Nej, det var inte...
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Låst
Dagbok Nu rider jag W så gott som varje dag, utom när han behöver en ledig dag. Ibland rider jag även P, så det blir två turer. W är ofta...
Svar
0
· Visningar
167
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag ridit lite på båda pållarna. Först gick jag en halvtimmespromenad med W och sen satt jag upp och red lite på ridbanan. Jag...
Svar
0
· Visningar
207
·
  • Låst
Dagbok Jag har gått promenader med W nästan dagligen på sistone och han har ganska snabbt blivit betydlig coolare än första dagen och kan...
Svar
0
· Visningar
228
·
  • Låst
Dagbok Det blev ingen ridning idag då HV inte lyckades få loss tiden, så efter att ha ägnat lite tid åt persedelvård och borstning av båda...
Svar
0
· Visningar
233
·
  • Låst
Dagbok Hela den här dagen har faktiskt varit riktigt trevlig. Jag jobbade hemma idag och det var rätt skönt att inte behöva hetsa iväg på...
Svar
0
· Visningar
271
·
  • Låst
Dagbok Idag plingade det till i mobilen med ett sms från min HV som meddelade att båda gossarna fått nya skor, så det var bara att börja rida...
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Låst
Dagbok Efter att jag kom hem från min semesterresa, sjönk ju min energinivå rejält. Min glöd försvann, aptiten likaså, jag sov mycket m.m. men...
Svar
0
· Visningar
313
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag i alla fall inte sovit bort dagen helt och hållet, förutom att jag gick upp sent. Medan jag varit bortrest har det...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Jag fick mejl ifrån fröken friesers ägare i morse. Hon hade tagit henne till veterinär och där konstaterade de att hon var halt på ett...
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Låst
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
256
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte jag raka spåret hem från Mellerud. I morgon ska det visst regna hela dagen så det avgjorde saken. Det fanns inte direkt några...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Området kring Mellerud är inget för den som vill fricampa. Klockan är snart 10 och jag har fortfarande inte hittat någon nattplats. Jag...
Svar
0
· Visningar
264
·
  • Låst
Dagbok Jag är i Alingsås och vet inte vad jag ska hitta på. Några husvisningar är inte på gång, men jag vill inte åka hem heller. Tidigare...
Svar
0
· Visningar
184
·
  • Låst
Dagbok I helgen var det fullt ös med workshop. Det var en workshop i lerklining av ett halmbalshus. Jag har ju tänkt tanken ibland att jag...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit hos lillsyrran i Lund nästan en vecka nu och det har minst sagt varit intensivt och roligt. Så här mycket har vi faktiskt...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Då det skulle ta 1-2 veckor att få ett bergsäkert svar på om det gick att koppla in adsl i huset jag ville ha, så beslutade sig säljaren...
Svar
0
· Visningar
194
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama